Skip to main content

Jongen 14 hier, meiden wat vinden jullie van die witte linnen broek? Ik zie dat die heel populair zijn nu en ik vind ze erg mooi, ik vind het ook geil want je kunt dan goed hun billen en string zien omdat het zo doorschijnt, zelfs met een witte string, meiden wat vinden jullie hier van? Vinden jullie het leuk dat je de string kan zien of is het dan maar zo? 

Heey,

Ik vind het zien van iemands string vind ik een beetje ordinair, maar ieder zn ding:) Draag zelf ook geen stringen want dat zit gewoon echt niet comfortabel.. Zou me er zelf niet fijn bij voelen als een broek doorschijnt, daarnaast kreukelt linnen echt enorm dus ik zou persoonlijk geen linnen broek aantrekken. 


Heey,

Ik vind het zien van iemands string vind ik een beetje ordinair, maar ieder zn ding:) Draag zelf ook geen stringen want dat zit gewoon echt niet comfortabel.. Zou me er zelf niet fijn bij voelen als een broek doorschijnt, daarnaast kreukelt linnen echt enorm dus ik zou persoonlijk geen linnen broek aantrekken. 

👍🏻, ik ben ook een jongen he 🤣


ik heb zo geen broek en bij mij (op school ) is dat ook niet zo populair maar ik zou dat wel dragen maar ik mag geen string van mijn ouders en heb geen linnen broek. ook ben ik niet populair op school dus zou ik daar toch maar mee gepest worden en ik heb geen schoon gat daar voor.


Haii, trek alsjeblieft gewoon aan wat jij zelf wilt! Dat is helemaal okey en natuurlijk kan dat mooi staan. F**k de trend en kan jou het schelen of iets mode is. Be sexy! 

Doby X


Reageer