Op deze website kom ik hecht enorm vaak verhalen tegen waarvan ik denk… Is dit wel waar? Zo kom ik erg veel jongens van 14 tegen die zeggen dat ze een megapenis hebben, en kom ik meiden tegen die wel héél bizar seksuele dingen doen op school. Laten we hier allemaal even eerlijk zijn. Hebben jullie een keer op deze site ergens over gelogen? En zo ja, wat dan?
Ik niet. Maar ik reageer ook niet op verhalen waarvan ik denk, yeah right
Hey,
Ik niet. Als er mensen zijn die liegen of waar je het gevoel hebt van dit klopt niet, kan je er gewoon niet op reageren. 1 ding raad ik je af en dat is zeggen dat je het niet gelooft, want daar komen ruzies en discussies van.
Ajuus!
Ik niet. Er komen idd zat onzin/ongeloofwaardige topics langs. Ik geef iedereen het voordeel van de twijfel en als ik het echt niet geloof negeer ik het topic.
Je kunt idd beter niet in discussie gaan, dat kan je een waarschuwing opleveren (spreek uit ervaring).
Ik niet en ben ook zeker niet van plan. Maar ik ben het wel met je eens dat je gewoon eerlijk moet zijn op het forum. Maar eigenlijk moet je sowieso nooit liegen. Sommige mensen denken dat het stoer is om een grote piemel te hebben of om al seks te hebben gehad op een jonge leeftijd. Dat is het niet. Ik zou er ook niet in discussie gaan, geeft alleen maar gedoe en misschien nog wel een waarschuwing ook..
Op deze website kom ik hecht enorm vaak verhalen tegen waarvan ik denk… Is dit wel waar? Zo kom ik erg veel jongens van 14 tegen die zeggen dat ze een megapenis hebben, en kom ik meiden tegen die wel héél bizar seksuele dingen doen op school. Laten we hier allemaal even eerlijk zijn. Hebben jullie een keer op deze site ergens over gelogen? En zo ja, wat dan?
heb zelf niet gelogen maar ben het 100% met je eens dat er zeker wel typetjes zijn die lopen rond te kloten en / of te liegen voor aandacht. tis triest maar als die persoon niet zou liegen en echt hulp nodig heeft is het ook moeilijk om dan te zeggen dat je het niet wil doen omdat het verhaal te bizar is.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.