Skip to main content
Vraag

liegen meisjes als ze zeggen dat ze een grotere penis willen?

• June 10, 2026
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Meisjes en vrouwen zeggen altijd dat ze een grotere langere penis van 20cm willen hebben. Waarom doen ze dat? Ik denk niet dat ze dat echt willen? Willen ze  jongens en mannen onzeker maken? Ik dacht altijd dat die ingang van de vagina het beste gevoel geeft en een kortere penis ook genoeg is. Ik snap niet waarom ze liegen. Ik heb een 14x4cm penis en altijd het gevoel gehad dat de meisjes en vrouwen waarmee ik seks had tevreden waren.

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

Ik heb dat nog nooit iemand in het echt horen zeggen.  Een penis hoeft echt niet lang te zijn om plezier te geven: hij moet de clitoris stimuleren, de vaginawand is ongevoelig.  Je wilt er ook niet in stikken bij het pijpen.  Geen zorgen dus.

Forum|alt.badge.img

Dat bedoel ik, de clitoris zit ja ook links en rechts bij de ingang van de vagina

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

@Anoniemetje2012 het gevoeligste gedeelte van de clitoris zit aan de bovenkant in het midden, waar de binnenste schaamlippen samenkomen.  Concentreer je daarop bij penetratie en beffen.  Daarvoor heb je geen lange piemel nodig. Wel aandacht en soms wat geduld.