Vraag

lichaam meiden

  • 7 February 2024
  • 8 reacties
  • 552 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Meiden, ik ben een jongen 14 en kunnen jullie mij alles over je lichaam vertellen?

van leeftijd en cup maat en en hoe lang je bent?

 

Deel van vraag verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi @Potvis_henk ,

Hier een omschrijving van mij:

bruin lang haar, groene ogen

cupmaat D, normale tepels, hangen

Dunne taille (zandloper), niet mollig

normale kont en poesje. Met beetje haar

Deel van reactie verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

 

 

Reputatie 2
Badge

leeftijd 12

cup maat 75 c

ben 165 cm 

Deel van reactie verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

Reputatie 1
Badge +1

leeftijd 12

cup maat 75 c

ben 165 cm 

Deel van reactie verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

Thxx, 

Reputatie 5
Badge +3

Hi potvis,

Mag wel hoor. Ik heb donkerblond haar tot op mijn schouders, beetje krullend. Los of in een paardestaart. Mijn gezicht is nogal rond met wat sproetjes rond mijn neus. Ik ben iets van 1.65 lang ofzo en weeg bijna 50 kilo. Ik ben vrij slank. Mijn bh is geloof ik maat 65B, maar ik ga binnenkort maar eens voor een C kijken. Ik heb vrij lange benen, een normale kont volgens mij en schaamhaar, maar geen grote bos en soms scheer ik het weg.

Liefs Vosje  

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik ben  ook 14 ik ben 161 cm en mijn cupmaat is 75b

Reputatie 1
Badge +1

Hi potvis,

Mag wel hoor. Ik heb donkerblond haar tot op mijn schouders, beetje krullend. Los of in een paardestaart. Mijn gezicht is nogal rond met wat sproetjes rond mijn neus. Ik ben iets van 1.65 lang ofzo en weeg bijna 50 kilo. Ik ben vrij slank. Mijn bh is geloof ik maat 65B, maar ik ga binnenkort maar eens voor een C kijken. Ik heb vrij lange benen, een normale kont volgens mij en schaamhaar, maar geen grote bos en soms scheer ik het weg.

Liefs Vosje  

Dankje!

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Potvis_henk ,

Hier een omschrijving van mij:

bruin lang haar, groene ogen

cupmaat D, normale tepels, hangen

Dunne taille (zandloper), niet mollig

normale kont en poesje. Met beetje haar

Deel van reactie verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

 

 

Dankje

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben 14 jaar, 170 cm en mijn cupmaat is 70E

Reageer