LGTBQ+

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Ik weet niet zo goed of ik bi of lesbisch ben en ik vraag me af hoe andere mensen hier achter zijn gekomen en hoe jullie het aan je vrienden/familie verteld hebben, dus graag zou ik jullie verhaal willen lezen!


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

 

Ik ben zelf bi en werd voor het eerst verliefd op een jongen toen ik 11 was. Volgens mij had ik daarvoor ook al een lichte interesse in meisjes, maar voor het eerst verliefd werd ik pas toen ik 13 was. Ik vond haar er opeens heel mooi uit zien en kreeg kriebels in mijn buik. Ik val in principe ook op mensen die zich niet identificeren als man of vrouw. Ik weet niet echt tips hoe je erachter komt op wie je valt… Misschien kun je je proberen voor te stellen of je een relatie zou willen met en meisje en/of met een jongen?

 

Tegen mijn vrienden heb ik het heel makkelijk kunnen vertellen omdat zij allemaal ook LGBT+ zijn. Voor mijn familie ben ik nog niet uit de kast, maar ik weet dat zij me gewoon zouden accepteren voor wie ik ben. Als ik een relatie zou hebben (nog nooit gehad) zou ik diegene denk ik gewoon voorstellen aan mijn ouders en zeggen ‘dit is mijn vriend(in)’ en dan mogen ze zelf een conclusie trekken. 😂 Maar ik weet niet hoe jouw vrienden en familie zijn. Weet je iets over hun houding tegenover mensen die niet hetero zijn?

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes verder met je persoonlijke zoektocht. :)

 

Groetjes, Trippel

Reputatie 2
Badge +1

@Trippel heyy, tnx voor je verhaal. Mijn vrienden zijn alleen geen LGTBQ+ dus die weten t verder ook niet. Mijn ouders staan er denk ik wel voor open, maar ik ben eerder bang voor de rest van mijn familie

Reageer