Vraag

lesbisch of Bi?

  • 24 April 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een meisje van twaalf (bijna 13) ik ben Bi (misschien lesbi maar dat weet ik niet) en ga straks naar de middelbare. Maar ik heb een probleempje. Ik ben namelijk al een paar maanden op mijn vriendin verliefd. Ze is zelf Bi maar heeft nu met een jongen. Ik ben vaak jaloers op ze,maar laat het niet zien. Ik heb al tegen haar gezegd dat ik verliefd op haar ben. Maar ja ze heeft al met iemand dus zei ze:´ nee sorry.´ Ik was zelf best wel verdrietig er over. Maar ze zei wel:´Als ik niet met hem had had ik wel met je genomen.´ Waar ik dan weer blij van werd. Maar zij en haar vriendje gaan allebei straks opsplitsen. Maar ik ben al denk ik sinds januari op haar. Dus ik zit zelf nog best vaak over haar te denken. Ik ben zelf al uit de kast gekomen als ´Bi´. Maar ik ben er niet meer zo zeker van dat ik Bi ben, want ik vind jongens maar niks. Ik ben niet perse op een leuke manier uit de kast gekomen. Ik was zeg maar bijna depressief van dit. Misschien klinkt het overdreven maar ik was echt heel erg verdrietig, maar ook nog mijn angst is afgewezen worden dus ik zat heel erg over mezelf na te denken. Maar het gaat gelukkig wel beter met me. Maar ik ben nog steeds best wel verdrietig er over. 

Heeft iemand misschien tips?

groetjes Mij!


3 reacties

Beste @Anoniemmeisjedathulpnodigheeft 

Ik ben een jongen van 15 , ik val een soort van op beide geslachten. Wat ik kan zeggen tegen je is heb geduld, geef het tijd als zij weet wat je voelt voor haar dan komt het vroeg of laat wel goed.  En daarbij als het tussen je vriendin en haar vriend slecht gaat of goed dat weet alleen de tijd. Dus heb geduld het komt altijd goed.

Als je denkt van wat praat je sh*t . Dit is alles wat ik hier over kan zeggen heb geduld en ga je eigen weg . (Zoek ook een maatje /vriendin)waar jij op valt dit is alles wat ik kan zeggen en het is fijn dat het beter met je gaat. En ik moet ook bekennen dat ik wel is bang ben om afgewezen te worden mij helpt het vaak gewoon vragen nee heb je ka kun je krijgen. Maar ieder zo zijn manier. Als je hiermee zit denk aan leuke dingen en iets anders zoals school ofzo . Dat helpt bij mij, bij sommige helpt het om gewoon een nieuwe hobby te zoeken bijvoorbeeld vogelhuisje maken. Slecht voorbeeld maar ik weet nu even niks anders als voorbeeld . Maar heb geduld het komt goed ook al denk je dat het niet zo is l. Wees blij wie je bent en heb vertrouwen in jezelf en de toekomst. Maak je eigen keuzes en het komt goed.

 

PS iedereen is onzeker of bang voor iets dus zit daar maar niet zo in .

 Hopelijk helpt dit Groetjes.

Eigenlijk maakt het weinig uit of je bi bent. Je bent verliefd op iemand die al een ander heeft. Dat overkomt iedereen en daar heeft bi niks mee te maken.

Verder hoef je niet voor alles ‘uit de kast te komen’. Doe wat je zelf wilt en als mensen er naar vragen kun je zeggen ‘ja, ik val ook op meisjes’.  Dan houd je het in het midden en hoef je niet elke keer een Aankondiging aan de wereld te doen als je toch een keer een jongen leuk vindt.

Badge

Beste @Anoniemmeisjedathulpnodigheeft 

Ik ben een jongen van 15 , ik val een soort van op beide geslachten. Wat ik kan zeggen tegen je is heb geduld, geef het tijd als zij weet wat je voelt voor haar dan komt het vroeg of laat wel goed.  En daarbij als het tussen je vriendin en haar vriend slecht gaat of goed dat weet alleen de tijd. Dus heb geduld het komt altijd goed.

Als je denkt van wat praat je sh*t . Dit is alles wat ik hier over kan zeggen heb geduld en ga je eigen weg . (Zoek ook een maatje /vriendin)waar jij op valt dit is alles wat ik kan zeggen en het is fijn dat het beter met je gaat. En ik moet ook bekennen dat ik wel is bang ben om afgewezen te worden mij helpt het vaak gewoon vragen nee heb je ka kun je krijgen. Maar ieder zo zijn manier. Als je hiermee zit denk aan leuke dingen en iets anders zoals school ofzo . Dat helpt bij mij, bij sommige helpt het om gewoon een nieuwe hobby te zoeken bijvoorbeeld vogelhuisje maken. Slecht voorbeeld maar ik weet nu even niks anders als voorbeeld . Maar heb geduld het komt goed ook al denk je dat het niet zo is l. Wees blij wie je bent en heb vertrouwen in jezelf en de toekomst. Maak je eigen keuzes en het komt goed.

 

PS iedereen is onzeker of bang voor iets dus zit daar maar niet zo in .

 Hopelijk helpt dit Groetjes.

Ok isg! :)

Reageer