Skip to main content
Vraag

Lesbisch?

• June 3, 2025
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik lesbisch/bi ben, maar ik ben een paar dagen geleden nogal heel verliefd geworden op een meisje. Maar er is een probleem, want dat meisje gaat over anderhalve maand naar Spanje(voor altijd). Ze is nu een vriendin en ik weet dat ze lesbisch is en ze helpt me ermee, maar het blijft dubbel voelen. Hebben jullie tips?

1 reactie

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Hey, wat leuk voor je dat je verliefd bent! Ik heb geleerd (toevallig hier op het forumย forum๐Ÿ˜Š) dat je niets perse labels hoeft te plakken! Ik weet niet of je ooit verliefd bent geweest op een jongen, of seksuele ideeen of fantasieรซn over jongens had, maar als dat zo is ben je waarschijnlijk (haha nu plak ik zelf een label!) bi. Maar het maakt uiteindelijk helemaal niet uit! Je bent wie je bent en dat is hartstikke goed en mooi! Over die crush/vriendin van je, ik denk dat je aan haar moet vertellen dat je haar leuk vind. Probeer het rustig en voorzichtigย te brengen, want je wil het natuurlijk niet verpesten als ze bijna naar Spanje gaat. En miss is ze ook op jou! Als dat niet zo is, is dat heel jammer, maar je hebt het gezegd en hopelijk accepteert ze je dan zoals je bent! Als ze in Spanje woont kunnen jullie sws bellen en face timen, en jullie kunnen ook bij elkaar op bezoek ( als het mag van jullie ouders) probeer dan gwn zoveel mogelijk contact met haar te houden!

En trouwens, we zijn naamgenoten! Ongeveer dan!๐Ÿ˜† echt leuk! En ik ben trouwens ook lesbisch/ bi! Haha echt leukkkk

groetjessss en een knuffel (als je die wilt natuurlijk) โ€‹@123Flowertjeย