Skip to main content
Vraag

Lengte penis mening


Hoi,

 

Ik heb dus een vraag, ik ben 17 jaar oud en weet dus niet of ik mijn penis wel goed op meet.  Toen ik hem heb gemeten was deze vanaf mijn buik naar mijn eikel 21cm, en in breedte 17cm. Ik heb meerdere manieren geprobeerd maar ik weet gewoon niet precies of ik het goed gedaan heb.

 

Zoja wat vinden meiden hiervan?

 

Mvg

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Sorry maar de lengte kan kloppen maar in de opmeting van de breedte is er toch een fout gebeurt 17 cm kan bijna niet als je al een lengte hebt van 21 cm zou je meestal verwachten dat er iets minder breedte is maar 17 cm in breedte dat is ook gwn enorm groot dus op deze manier kan je direct weten dat de verhouding niet klopt dus er is een meetfout  geweest 

Reputatie 5
Badge +3

ik denk dat je nog es moet meten want 17 cm breed kan niet en 21 is nogal optimistisch. 

  • meet met een lintmeter en geen meetlat want de milimeters gaan niet tot begin/eind van de lat
  • meet aan de bovenkant, van buik tot topje eikel en met je velletje achteruit als je dat hebt   
  • duw niet in je buik anders meet je fout 
  • breed: leg m op een blad papier (niet plat duwen) en zet streepjes die je dan meet
  • omtrek: lintmeter gebruiken of anders een touwje eromheen en dan dat touwtje metenn

wij wachten in spanning op de nieuwe meting ! (lol) 

Badge

Ik heb m weer opgemeten en kom op het zelfde uit. Zou wel goed zijn denk ik haha.

 

Wat zouden meiden hiervan vinden?

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @Qerre  ik denk dat we hier een misverstand hebben. 17 cm breedte is zo breed als een a4'tje bijna(21 cm) geen mens op aarde heeft dat. zou ook niet leuk zijn om zo'n regenpijp te hebben. Dus wellicht is dat de omtrek van je tokus, maar ook dat lijkt me heel groot. Als je wil weten wat meisjes van je lul vinden moet je niet gaan doen alsof ie veel groter is dan hij is want dan weet je nog niet wat meisjes er van vinden. toch?

Reputatie 5
Badge +3

Komaan zeg 17 breed kan niet 

weet je wel van lengte breedte omtrek is 

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat hij omtrek bedoelt inplaats van breedte

Badge

Ja inderdaad Ann0.

Wist niet dat mensen boos werden om een simpele vraag "_

Reputatie 7
Badge +5

Je bent 17 en je weet niet hoe je je piemel moet meten!

Reputatie 2
Badge +2

Als jij 17 cm omtrek meet dan is de diameter 5,4 cm 

Dat is dik en met 21 lengte is hij groot. 

Wat meisjes ervan vinden weet ik niet ik heb wel het idee dat ze dat super leuk vinden om mee te spelen zegmaar, maar om er mee te neuken daar lijkt me een beetje voorzichtigheid (mss extra glijmiddel) nodig. 

Ik heb ook geen kleine. 

 

Reputatie 5
Badge +3

Meet vanaf je schaambeen recht boven je piemel. Tot de eikel

En zoiezo gaat er ook iets verkeerd met de omtrek want 21cm lengte gebeurt wel vaker maar 17cm omtrek is abnormaal.  Dat gaat een meid echt niet lekker vinden hoor. Dat is alsof je een bier flesje in haar stopt

Reageer