Vraag

Lengte penis

  • 2 July 2018
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben onzeker over de lengte van mijn penis als ik in de kleedkamer naar andere penissen kijk zie ik dat mijn lul vee kleiner is (de helft) is dit heel raar, ik ben er wel onzeker over?

4 reacties

Badge +3
hey JDF!

ik weet niet hoe oud je bent maar het kan dat jouw lul wat later groeit dan die van hen, dus niks om onzeker over te zijn!
en hoe groot is die van jou dan?

groetjes F1fan
Hi JDF,

in / aan het begin van de puberteit kan er nogal verschil zijn tussen jongens van dezelfde leeftijd. De één heeft al een grote piemel terwijl de ander zijn piemel nog moet beginnen met groeien.

Verder zegt de grootte van je slappe piemel niet altijd wat over de grootte van je stijve piemel.

Ik ken jongens met een “kleine” slappe, die een langere stijve hebben dan andere jongens met een grote slappe. Sommige piemels groeien veel meer als andere piemels.

Mijn twinbroertje en ik hebben best een grote lange slappe (altijd al gehad, dus ook toen we klein waren, beetje genant soms) maar stijf wordt ie maar 2-3 cm langer, terwijl die van vrienden van ons stijf wel iets van 2 keer zo lang als slap worden en uiteindelijk langer zijn dan die van ons.

Dus slappe piemels met elkaar vergelijken kan een beetje een vertekend beeld geven.

Ook ligt het er aan hoe ver je al in de puberteit bent.

Ik weet niet of je al groeispurt hebt (gehad) en hoeveel schaamhaar en sperma je hebt?
Hoe lang is jouw piemel slap en stijf?

Groetjes,
M&M’s
ik heb al wel schaamhaar en ik heb het gevoel dat mn lul wel is uitgegroeid, slap: 6cmm hard: 10
Hi JDF,

Jouw piemel is iig groot genoeg om mee te seksen, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Je bent toch 14 (ander topic), dus is er nog wel kans dat ie nog wat groeit.
Ik denk dat je gwn een beetje later in de puberteit bent dan jongens uit jouw klas.

Als je naar andere jongens kijkt, lijkt hun piemel vaak groter, maar das voor een deel ook gewoon gezichtsbedrog.

Als ik naar de piemel van mijn twinbroertje kijk, vind ik altijd dat die van hem slap en stijf groter lijkt. En omgekeerd zegt hij dat over de mijne. Maar als we onze piemels dan tegen elkaar aan houden dan zijn ze even lang, dus ja. Het komt dat je je eigen piemel altijd alleen van bovenaf ziet en die van andere jongens van alle kanten kunt bekijken.

Wij komen al sinds klein op het naaktstrand en we zien heel veel jongens met slappe piemels zoals de jouwe of een klein beetje groter.

Hoe oud was je toen je sperma kreeg of heb je dat nog niet, wat trouwens ook normaal is. Ik ken jongens die op hun 16e hun eerste sperma kregen.

Groetjes,
M&M’s

Reageer