Skip to main content

Mijn penis is 1,5   Cm  en 7cm stijf ik maak me zorgen omdat ik ook nog geen bal haar heb ben nu 12 bijna 13 mijn broertje 6 zijn piemel is groter dan mijne 

 

Daar moet je je geen zorgen om maken. Iedere penis is anders en je kunt er toch niks aan veranderen. Ook schaamhaar komt vanzelf wel.


Hey, weet ne zeker 1,5 cm? Want dat is zegmaar de dikte van de duim, en als hij stijf 7 cm kan zijn…. 7cm is prima trouwens , maar ik denk dat 1,5 cm een rype fout is, anders kan stijf 7 cm bijna niet….

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


Hoe verwijder ik me acc

 


@Anoniem8282 dat moet je even in dit topic vragen, dan kan iemand van KT je account verwijderen.

 


Tja, waarschijnlijk groeit het nog wel. 


Onthoud dat je 12 bent en je dus nog lang niet uitgegroeid en ontwikkeld bent, er word gezegd dat je tot je 21e nog kan veranderen.

 

Om je iets beter te laten voelen zal ik mezelf even vergelijken, bij mij kwam het ‘’haar’’ ook pas in het jaar dat ik 13 was, en ik dacht toen ook altijd dat de mijne onder gemiddeld was, maar dat komt allemaal echt wel goed hoor. 


hoi ik ben een jongen van 14 met een grotere piemel dan de meeste slap weet ik niet maar stijf is hij 23 centimeter ik zou liever jou piemel hebben dan mij  eigen dit is namelijk niet leuk als je in je broek een stijve krijgt ook vond men 1ste vriendin niet fijn tijdens de seks

 


Reageer