Vraag

lekkere leerkracht

  • 11 October 2023
  • 2 reacties
  • 578 Bekeken

Ik ben 16 en zit in 5de middelbaar ik heb op dinsdag de laatste 2 uren een lekkere leerkracht en ik zou haar graag willen vertellen wat ik voor haar voel. Zelf zou ik met haar ook eens tongen😆maar ik weet niet hoe zonder in de problemen te komen if het gĂȘnant te maken door het schooljaar heen. Ik wil ook niet dat iemand anders er achter komt of dat ze dat gaat melden help me.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Je kan deze docent vragen of je een keertje met haar kan praten, of je kan een mailtje sturen. Als je dan dat gesprek hebt kan je het aan haar vragen, wat zij vind. Misschien zegt ze ja of misschien zegt ze nee, dat weet je niet. Maar je probeert het dan in ieder geval, en als het een beetje aardige docent is zal ze het waarschijnlijk niet melden als je dat aangeeft. Het kan inderdaad zo zijn dat het daarna een beetje gĂȘnant word om met haar te praten etc. Maar je hebt het dan in ieder geval geprobeerd. Dring trouwens niet aan als zij nee zegt, want dat kan ze misschien het wel gaan melden of je ouders bellen en ik denk niet dat je dat wilt.

JoeJoe

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @NotPublic,

Je moet dat gewoon niet vertellen en je moet zeker niet tongen en zelfs verder gaan, want het je docent, daar moet je dat gewoon niet mee doen.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer