Vraag

lekkere docente


Badge

ik heb dus echt een hotte wiskunde docent van 23  (ik ben 12😶) haar borsten hebben een perfecte vorm en haar kont is zo lekker. ik heb een foto van haar en ik trek er ook wel is op af. ik weet niet zo goed wat ik er mee moet


10 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Niks !!! Beter niks, want ik snap wel dat sommige docenten knap zijn, maar nee...  

 

Emma

Badge

Het is niet raar maar ik zou er niks mee doen want dan gaat het wel raar worden!

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoii! Ik snap dat het heel leuk kan zijn om een docente leuk te vinden. Maar je kan beter realistisch zijn. Bedenk goed dat de kans dat jullie samen eindigen echt minuscuul klein is. Verder kan je gewoon over haar blijven fantaseren. (Zolang het bij fantaseren blijft.) Niks geks aan.

 

Succes,

HIOTW!

Reputatie 2
Badge

Als ze lekker is dan is dat zo gwn doen wat goed voelt 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi

 

Ik snap dat je je opgewonden voelt door haar, maar alsjeblieft die leerkracht doet gewoon haar job en wil waarschijnlijk niet dat kinderen in haar klas geilen op haar. Dus stop hier gewoon mee, ik snap dat het moeilijk is maar dit gaat er echt over. Je kan wel eens fantaseren. Maar foto’s nemen van een leerkracht en er daarna op aftrekken? Nee, dit is illegaal, wet van de privacy. Ik snap dat je nog jong bent maar je moet hiermee stoppen.. Dat is beter voor iedereen.

 

Groetjes

Reputatie 5
Badge +3

precies dit, gewoon lekker blijven fantaseren, maar hou het daarbij ;)

Reputatie 7
Badge +14

 Dat is helemaal niet gek. Fantaseren is prima, maar hou het daar ook bij. Ik zou er verder niks mee doen. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 2
Badge +1

hi, ik denk niet dat dit ok is. een docente knap vinden en zo kan maar foto maken en erop geilen is nogal raar en denk niet dat ze dat fijn zou vinden… 

 

succes met alles nog :D

Badge

Hoi

 

Ik snap dat je je opgewonden voelt door haar, maar alsjeblieft die leerkracht doet gewoon haar job en wil waarschijnlijk niet dat kinderen in haar klas geilen op haar. Dus stop hier gewoon mee, ik snap dat het moeilijk is maar dit gaat er echt over. Je kan wel eens fantaseren. Maar foto’s nemen van een leerkracht en er daarna op aftrekken? Nee, dit is illegaal, wet van de privacy. Ik snap dat je nog jong bent maar je moet hiermee stoppen.. Dat is beter voor iedereen.

 

Groetjes

De foto staat op facebook dus ze heeft hem zelf geplaatst

Reputatie 3
Badge +2

@anonieeempie Ja, maar ik denk toch dat op foto's van een docent aftrekken niet zo slim is. Hou het maar gewoon bij het fantaseren. 

Reageer