Lekkerder klaarkomen

  • 11 August 2018
  • 7 reacties
  • 600 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen van 12 en ik ruk al iets van een jaar. Is dat raar of ben ik de enige? Gewoon rukken is een beetje saai geworden, dus hoe kan ik weer eens lekker heftig klaarkomen?

7 reacties

Probeer rukken met een vinger in je reet, of een nat ijsklontje.
Probeer rukken met een vinger in je reet, of een nat ijsklontje.

Een nat ijsklontje in je reet? Zou ik niet doen.. Lol.

Nee zoek maar eens op "edging" Dan leer je te stoppen vlak voor je klaarkomt. Als je dat een hele tijd vol kan houden dan kom je op het laatst superlekker klaar. 🙂 Je kan ook eens met wat vaseline of olie rukken over je blote eikel, dat voelt ook heel heftig. Of staand en dan je hand stilhouden en je pik in en uit je hand duwen. Of.. zittend onder de douche rukken en dan af en toe de warme straal op gebied van je ballen en iets daaronder richten. En als je gaat klaarkomen de straal de hele tijd op dat gebied houden. Dat is eh.. nogal erg lekker. 🙂 Successss.
Grappig, ik had nog nooit van de methode edging gehoord maar blijkbaar doe ik dat al vanaf het begin. (11 jaar)
Badge +3
Hoi ik heb hier ook een vraag over: Wat is jullie record aan klaarkomen op een dag? Mijne 3x met sperma
Beste nederland2005,

Probeer bij het onderwerp te blijven van dit topic. Als je dit niet wilt kun je natuurlijk zelf een topic aanmaken. Zo zorg je ervoor dat je niet forumregel 12 overtreedt:
12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

Dankjewel!

Groet,

Danielle V (De Kindertelefoon)
Badge +3
Ow sorry @danielle V
Ik had daar niet aan gedacht

Reageer