Vraag

Lekker in mijn broek en in mijn bed plassen.

  • 3 April 2024
  • 8 reacties
  • 612 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik ben Mimmo en ik vind het wel leuk om regelmatig gewoon volledig in mijn broek te plassen.

Ik doe dit vooral thuis maar de laatste tijd soms al op school ook. 

Mijn ouders zeggen daar niets van want zij laten mij gewoon lekker doen en dat vind ik wel keileuk hoor. 

Als ik thuis in mijn broek plas, blijf ik gewoon met mijn natte broek rond lopen tot die terug droog is en dan plas ik er opnieuw in.

Op school plas ik tegenwoordig soms ook al wel eens een beetje in mijn broek. Als ik dan eens recht sta, bijvoorbeeld tussen 2 lessen in, dan kunnen mijn klasgenoten goed zien dat mijn broek op mijn kont helemaal nat is. Mijn stijve piemel is dan ook duidelijk in mijn broek te zien. 

Nu ben ik thuis ook begonnen met gewoon in mijn bed te plassen want dat is ook heel lekker en geil. Mijn bed en mijn matras worden dan wel helemaal nat maar dat vind ik juist leuk. Mijn ouders weten dit maar, zoals ik al zei, mag ik gewoon doen waar ik zin in heb. 

Doen jullie ook zoiets en vind je dat ook altijd leuk en geil? Reageer dan eens even.

Alvast bedankt voor je reactie. 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen choquerende of onnodige seksuele details.


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Ja

Reputatie 2
Badge +1

Hallo anoniem 1015,

Bedankt voor je reactie. 

Ik ben zeker niet alleen hoor. Ik weet zeker dat er nog jongens zijn die het leuk en geil vinden om in hun broek en in hun bed te plassen. 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen choquerende of onnodige seksuele details.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik begin te voelen dat ik moet poepen en ik denk dat ik eens gewoon lekker in mijn bed ga poepen. 

Ik wil dat graag eens proberen. 

Wie heeft al eens of meerdere keren gewoon in zijn bed gepoept?

Ik ben heel benieuwd. 

Badge

hallo mimmo,

misschien kun je luiers proberen. dan plas je toch een soort van in je broek en is het geen rotzooi lijkt me. ik denk dat dat een stuk fijner en makkelijker is. op school zullen ze dit ook prettiger vinden.

groetjesss

Reputatie 2
Badge +1

Hallo qwertasd, 

Daar heb ik nog niet over nagedacht. Voor op school zou dat wel iets kunnen zijn misschien. Want met mijn natte jeans broek kijken mijn klasgenoten soms nog wel eens hoor. 

Bedankt voor je reactie. 

Badge

geen probleem vertel maar hoe het is gegaan als je het geprobeerd hebt

 

Reputatie 3
Badge +2

Wat is dit voor raar toppic

Reputatie 6
Badge +4

Ik geloof hier allemaal niet veel van mimmo

Reageer