Skip to main content

Ik heb wel eens dat ik een ineens voor 2 seconde ofs een lekker gevoel krijg in me penis het kan zomaar uit het niets zijn hebben andere dit ook??

Hoi @Anoniem_15 ,

 

bedoel je dan dat je niet aan je piemel zit te friemelen en ineens dat lekkere gevoel krijgt?

Ik heb dat wel eens en meestal is dat dan omdat er een schaamhaartje dan onder mijn velletje zit en op het randje van mijn eikel kriebelt, soort van. Dan moet ik echt even met mijn hand in mijn broek om het goed te doen, want het is niet altijd handig om dat te voelen als er mensen bij zijn...eigenlijk zou ik het zo willen laten, maar ja, dat kan wel als ik alleen ben, snappie. Mijn piemel is dan meestal (nog) niet stijf...en als ik er niks aan doe krijg ik zeker weten een stijve en die gaat meer opvallen dan dat ik ff met mijn hand in mijn broek zit 😂

Hoe is het bij jou?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi! Nee ik bedoel eigenlijk echt dat ik aan iets denk en dan krijgt mijn piemel een soort schokje en dat voelt lekker


Hoi @Anoniem_15 ,

 

ja, oké, dat heb ik ook wel eens, maar dan ben ik al geil, heb een stijve en al voorvocht en dan ineens dat je zo'n schokje krijgt….beetje net zo'n soort schokje als dat je je piemel zelf kan laten wippen, maar dat het dan vanzelf gaat en nog lekkerder voelt….maar dat je niet spuit

Ben je dan ook al geil en is je piemel hard en zo of nog slap..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Ja dan is die al hard idd, hoe lang is jouwe stijf eig?


Hoi @Anoniem_15 ,

 

slap 12,5 cm en stijf 15 cm en omtrek 12,5 cm hard en ik ben 14 en over een paar maandjes 15 en jij?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Stijf ook 15cm :)


Want voel jij je tot jongens of meiden aangetrokken ?:)


Hoi @Anoniem_15 ,

 

klik op mijn naam en kijk wat ik allemaal  gepost heb, want we mogen niet chatten hier...ik val op jongens

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Ohh oke


Reageer