Skip to main content

Ik ben 14 en ik ben jongen en ik ben bi en ik wil een keer met een jongen een keer pijpen en aftrekken en neuken maar me school vind dat raar ma een andere vriend buiten school van mij vind dat niet raar maar ik kan niet wachten om hem aftrekken en pijpen en neuken ik wil graag met hem in de vakantie geil doen maar ik wil dat in me kamer doen maar me ouders zijn dan thuis en ze kijken soms als iemand komt slapen bij mij waar kan ik hem neuken en aftrekken en pijpen heeft er iemand tips en alvast bedankt 

Leef gewoon je jeugd, maak je nou niet zo druk. Het brengt alleen zorgen mee. 


Misschien bij hem thuis en bijvoorbeeld als hij bij jou komt logeren en je ouders zeggen we gaan even naar de winkel dat je alleen thuis met hem bent en dan het doen zou ook kunnen. Ik heb trouwens ook hetzelfde maar alleen geen vriend die dit niet raar vindt. Ik ben jongen 14 trouwens.


weet je wel wat neuken is ? dat gaat niet zo super eenvoudig en vlotjes met een jongen toch ! Is héél wat anders dan ruk en pijp. En waar je dat moet doen dat moet je ook zelf kunnen uitvissen, wij kennen tog je thuis en huis situatie niet… 


Ik weet niet of je een tuin hebt en misschien een tent. Dan kun je misschien zeggen dat je voor de fun in de tuin in de tent wilt slapen (ja met deze temperatuur) dan wacht je tot je ouders naar bed gaan en dan huppaaa 


Reageer