Skip to main content
Beantwoord

Lego in mijn anus

Ik heb perongelijk een lego stukje in mijn anus gestopt (zo'n ronde die op een dildo lijkt) en het zit nu vast, ik wil niet geopereert worden.

wat
moet
ik
doen

Beste antwoord door Anonymous

Ik zal het ten eerste aan je ouders vertellen
Het is niet handig als er lego in je binnen kant zit. Ik zal gewoon het proberen uit te poepen. Als dat niet lukt zal ik het er misschien met de hand er uit proberen te halen (kontvingeren) als je dat vies vindt moet je toch naar de huisarts toe!

Succes er mee

~Lucas
Bekijk origineel

6 reacties

• 0 reacties
  • 15 mei 2019
er bestaan geen ronde lego blokjes

• 0 reacties
  • 15 mei 2019
hyye
als dit niet nep is zeg tegen u ouders egt plies
xxxjes van mij

• 0 reacties
  • 15 mei 2019
Als aller eerst:
@14 jarige jongen , er bestaan wel ronde lego blokjes. Zoek maar op.

De makkelijkste manier is natuurlijk dat je het uitpoep. Zal dit niet lukken? Zal ik ermee naar de huisarts gaan.

Fijne dag verder

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 15 mei 2019
Ik zal het ten eerste aan je ouders vertellen
Het is niet handig als er lego in je binnen kant zit. Ik zal gewoon het proberen uit te poepen. Als dat niet lukt zal ik het er misschien met de hand er uit proberen te halen (kontvingeren) als je dat vies vindt moet je toch naar de huisarts toe!

Succes er mee

~Lucas

• 0 reacties
  • 15 mei 2019
Probeer het eruit te halen of eruit te poepen. Ga AUB naar je ouders toe voordat je dalijk nog meer schade aanricht!!

• 0 reacties
  • 25 juli 2020

Lang niet zo stuk gegaan

kan ik nog helpe

xoxoxo

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen