Vraag

Leeftijd voor seks

  • 9 March 2019
  • 8 reacties
  • 1286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 15 jaar een een vriendin van mijn neefje en is 11 jaar en is op mij en ze wilt ook meer dan alleen kusse zij ze tegen mij het is mss raar maar ik ben ook op haar maar ik weet niet of da zo maar mag als iemand van 15 het met een meisje van bijna 12 doet

Dit topic is gesloten

8 reacties

Hy,
Wettelijk gezien mag je geen seks hebben voor je 16,
Natuurlijk is dit voor misverstanden te voorkomen en voor tienerzwangerschappen te voorkomen. Als jullie er beiden echt klaar voor zijn en 100 procent zeker zijn dan mag dat. Natuurlijk moet je kijken of je ouders en die van haar er ook klaar voor zijn. Zij kunnen immers een klacht indienen als je onder de 16 bent.

Het is afgeraden en ikzelf raad het zelf ook af maar als jullie er allemaal klaar voor zijn en er grondig over hebt gepraat samen dan is dit oke.

Groetjes Zon
Legaal gezien mag dat niet.
Je moet minstends 12 zijn om überhaupt seks te mogen hebben.
Je ouders kunnen er nog wat van zeggen totdat je 16 bent.

Sowieso denk ik niet dat het verstandig is om een relatie met haar te hebben.
Het zal niet al te vreemd zijn om comentaar op jullie relatie te krijgen, om dat jullie zes jaar schelen en zij elf is.
Als je vervolgens seks met haar hebt kun je bijna verwachten dat mensen er vreemd van om gaan kijken.

Omdat de puberteit een rol speelt zal er een enorm verschil zijn in mentale en fysieke ontwikkeling, dus dergelijk commentaar is niet ogegrond.
Op jullie leeftijd is een leeftijdsverschil van 4 jaar echt enorm. Hoe graag zij (en jij misschien ook wel) ook meer zou willen dan alleen kusjes geven, probeer wat afstand te bewaren als het om seks draait. Jij als oudere moet de wijste zijn
Reputatie 7
Badge +6
Een aanvulling van De Kindertelefoon op de eerder gegeven informatie:

Van de website www.wetenrecht.nl :

[b]Ontucht / seks met minderjarigen

Reputatie 1
Badge +1
Ik weet van mijn pleeg pa dat als je onder de 16 jaar bent wel mag sex je moet minimaal 12 jaar zijn. Als de ouders het achteraf niet goed vinden heb je wel een probleem., 🍌😂
Ik had zoiets ongeveer meegemaakt met een nieuwsgierig geil nichtje 15 van me. Ik was namelijk al erg vroeg in de puberteit 10 jaar schaamhaar en met 11 en paar maandjes mijn eerste zaadlozing. Ik was in het zwembadje achter het was zomer in de tuin met haar. Ze zag dat ik okselhaar had ze zei heb jij dan ook schaamhaar onder of niet. Ik zei eerlijk ja ze zei laat zien. 😝 Ik trok mijn zwembroekje wat naar onder ze zei je best een grote piemel voor je leeftijd. Ze deed haar bikinitopje uit zag haar borstjes. Toen werd mijn pik stijf ze was aan het giechelen ik was pas 12 jaar en had eentje van 14 cm hard. Verder was het toen niet gekomen.. 🤤
Reputatie 2
Badge +1

Je mag seks hebben vanaf je 12de met maximaal 4 jaar verschil er tussen. Veel zeggen dat je vanaf je 16de seks mag hebben maar dat is onjuist, in de wet moet je minimaal 12 jaar zijn. 

Badge

Je moet wettelijk 16 jaar oud zijn ik vroeg dat eens aan mijn juf dus de bron is mijn juf.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Dit topic gaat in tegen forumregel 9: plaats op het forum geen illegale content. Het hebben van seks met kinderen jonger dan 12 jaar is ten alle tijden verboden.

Om deze reden wordt dit topic nu gesloten.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)