Skip to main content
Vraag

leeftijd vingeren meisjes

• May 7, 2025
  • 4 reacties
  • 599 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben een jongen (15) en ik weet wel van meerdere jongens hoe oud ze waren toen ze begonnen met aftrekken. Maar van meiden weet ik dat niet echt, hoe vroeg starten jullie en hoe waren jullie daar op gekomen? 

4 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 7, 2025

Ja jong. Zit ook verhaal achter. Vertel ik misschien wel eens. Maar ik weet wel dat ik al op 6 jarige leeftijd aan mn clit zat. En vanaf 8 jaar dat ik ook echt goed en makkelijk klaarkwam. Dat is wel veel jonger dan de meeste meisjes, ik schat dat tussen de 8 en 11 normaal is in de westerse wereld?

Wel iets jonger dan jongens, die denk ik tussen de 9 en 13 jaar gaan masturberen. Maar dat komt ook doordat meisjes eerder zijn in hun seksuele ontwikkeling dan jongens, zo'n 2 jaar heb ik gelezen.

Forum|alt.badge.img

Oke dit is een heel raar verhaal maar,:

ik was 12 toen ik erachter kwam wat het was.

ik was een heel sexueel boek aan het lezen op mijn kamer en ik lees altijd (als ik op mijn kamer ben) met mijn hand onder de rand van mijn onderbroek (vraag me nietwaarom). en ja toen deedik het ineens, ik d8 toen echt wat deed ik, maar toen heb ik aan chat gpt gevraagd wat het was en ja zo ben ik erachter gekomen.

raar maar waar.

• May 8, 2025

Ik friemelde en wreef enzo al hee jong bij en langs mijn spleet, zeker vanaf mijn 6/7 jaar. Het voelde gewoon lekker en ik weet nog dat ik op mijn elfde echt erin ging (miss ook eerder maar dat weet ik niet zeker) en heen en weer en dieper en proberen met tandenborstel.

En toen wist ik ook al dat het bij mijn clitoris (dat woord kende ik zeker nog niet) heeeeeel gevoelig was en lekker. Ik kwam toen voor het eerst echt klaar. Rond die leeftijd (elf jaar) hoorde ik ook bewuster van vingeren en ja… toen werd ik verslaafd. Dus: vanaf mijn elfde écht.

• Net nieuw
  • May 15, 2025

Ik denk dat ik bijna 15 was, ik had net als grapje samen met mijn ouders een playboy gekocht (de joy beune uitgave) en was een spicy boek aan het lezen (acotar)

De eerste keren wist ik niet wat werkte en was het heel oncomfortabel, verder voelde ik me er schuldig over vanwege mijn geloof 

Maar er is niks om je voor te schamen, kijk wat werkt, wees voorzichtig en zorg dat je niet verslaafd raakt