Vraag

leeftijd vibrator

  • 15 August 2020
  • 9 reacties
  • 4169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Ik ben aan het twijfelen over het aanschaffen van een vibrator…. Ik ben 15, ik weet het niet of ik te jong ben ofzo. Zouden jullie me kunnen helpen?


9 reacties

Badge

Hoi, 

Relatief ben je misschien wel een beetje jong, maar ik denk dat het er eerder om gaat waar je op dat moment aan toe bent. Wel zou ik niet meteen een vibrator aanschaffen als je verder nog niets uitgeprobeerd op dat gebied. 

Om in een speciaalzaak daarvoor binnen te mogen, moet je voowassen zijn. Je kunt het online bestellen, alleen dat is lastig met betalen en bezorgen. De beste optie is denk ik om het te kopen bij een drogisterij. 

Liefs, Ava

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben zelf 13 en heb pas via internet 1 gekocht en op een afhaalpunt laten bezorgen .

Dus ja op je 15de lijkt me niet jong .

Ik zeg gewoon doen  lekker bestellen  want het geeft je een hoop plezier .

Oja tip koop 1 met accu zodat je kan opladen en de eerste niet meteen te duur .

Veel plezier xx

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je bent eigenlijk nooit te jong. Als jij je er fijn bij voelt moet je het gewoon doen. 

Succes

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben 13 en heb er ook een gekocht. Ik kocht een cadeau kaart van bol.com en dan bij een afhaalpunt ophalen💋💋

Dankje voor de reacties dit heeft me echt geholpen❤️

Dankje voor de reacties dit heeft me echt geholpen❤️

hoii je kan in de kruidvat of colruyt een paysafe card kopen je kan daarmee online dingen bestellen, laat dit in een afhaalpunt bezorgen!! niet thuis risico is te hoog, mijnfamilie zou als ik iets bestel dat gewoon openen

Reputatie 2
Badge +3

niet echt

Reputatie 4
Badge +3

Aan zulke dingen zit helemaal geen leeftijd aan!!

als jij het gevoel hebt dat je daar blij van wordt dan zou ik zeggen koop het lekker! En dan wens ik je veel plezier er mee hopelijk maakt het je blij!! <3

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy ben ik weer hahaha 

Ik ben pas 13 en ik heb een vibrator dus jij bent niet te jong maar er is zoals ik al zei niet echt een leeftijd grens wnr je dat pas “mag” kopen !!

ook al ben je 11 alles kannnn

Reageer