Leeftijd ontmaagding

  • 8 March 2016
  • 32 reacties
  • 39927 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Bedenk ook dat de helft gewoon zit te liegen he
Ik ben nu 15 en wel ontmaagd maar ik wilde t ook al heel lang alleen t kwam er nooit van. T maakt niet uit dat jij t nog niet bent t gebeurt vanzelf en ga t niet plannen want dan valt t alleen maar tegen.
Ik ben 14 en ook nog maagd, en ik zou ook wel eens iets willen. het is jammer dat je hier geen gegevens uit mag wisselen.:(
ik ben ontmaagd op mn 11e
Heyy,

Ik ben ook nog maagd en ik snap je punt! Ik denk altijd van joh, doe waar je je goed bij voelt... De leeftijden gaan steeds verder omlaag enzo en je moet je vooral niet te laat voelen ofzo. Want ja... ik denk dat vele het stoer vinden ofzo en daardoor het zo vroeg doen. Maar het is ook maar net hoeveel je om je eerste keer geeft en of je er waarde aan hecht. En natuurlijk of je een echte goede relatie hebt, of omdat je het doet omdat je wil weten hoe het is....

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
xx me
Als je met maagd bedoelt dat je nog niet geneukt hebt, dan ben ik ook maagd.

Ik ben een jongen van 14,5 jaar, maar ik heb wel met andere jongens getongd, afgetrokken en gepijpt. Voor neuken vind ik mezelf eigenlijk nog een beetje jong en ik weet ook nog niet wanneer ik dat zou willen doen. Soms vind ik het wel geil als ik jongens elkaar zie neuken, maar ik weet nog niet of t mijn ding is. Nu iig nog niet, dus daarom heb ik er geen moeite mee om er mee te wachten. Ik heb geen haast.

PS ik heb 1 x een meisje gevingerd en zij mij gepijpt, vooral omdat zij wilde, maar ik vond er niks aan, dus dat gaat niet nog een keer gebeuren denk ik.

Gr. JJ

Reageer