Beantwoord

leeftijd masturberen

  • 14 February 2020
  • 14 reacties
  • 2088 Bekeken

Badge

hallo, ik ben nu 13 jaar en ben begonnen met masturberen op mijn negende 😬. Soms denk ik dat dat raar is of slecht in verband met dat ik toen en nu nog steeds geen sperma heb.. wat is jullie mening hierover?

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 February 2020, 00:33

Bekijk origineel

14 reacties

9 jaar was misschien een beetje jong. Zelf ben ik namelijk begonnen op 11,5 en had toen ook nog geen sperma. Maar een jaar later wel. Kortom: sperma komt vanzelf wel maak je niet druk. En tot die tijd: lekker rukken man!

het is trouwens best chill dat je nog geen sperma hebt; want het opruimen van die troep is best kut!

Reputatie 5
Badge +5

Ik begon op m’n 10/11, ben nu net 13 en heb ook nog geen sperma

Badge

Ik begon in gr7 al maar ik kreeg pas sperma toen ik in de 2e zat,

Hallo, het is niet raar of vreemd dat je het al deed op je negende ik was zelf iets van 7 a 8 plus het is helemaal niet vreemd dat je dat nog ni hebt bij de enige komt het vroeger en andere later je hoeft je er zeker ni over onzeker te voelen of slecht of zorgen over te maken ooit krijg je dat wel

ik ben begonnen op mn 10e ben nnu 14en heb sperma komt ws als je 14 bent

Ik ben op 10 begonnen ben nu 12 en heb ook bijna niks😂

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben op 10 begonnen ben nu 12 en heb ook bijna niks😂

Hé je zegt dat je bijna geen sperma hebt, maar heb je dan wel schaamhaar of dat ook nog niet. Want volgens mij gaan dat een beetje gelijk? Kan het mis hebbben hoor

Heb ook al schaamhaar ja

 

Reputatie 5
Badge +5

Dan zal het denk ik niet lang meer duren

Hoi! Ikzelf ben begonnen op mijn 10e. Ik had toen ook nog geen sperma maar het gaat om het lekkere gevoel.

Ik kreeg pas sperma op mijn 14e en toen ik 13 was werd ik er best onzeker over want sommige vrienden hadden het al wel.

Maar maak je dus geen zorgen. Het komt vanzelf!

Groetjez

Hoi, 

Ik was 10 toen ik er mee begon, kwam toen ook al in de puberteit.

Klaarkomen doe ik sinds mijn 11de, maar iedereen is anders

Ik heb een voetenfetisj en ik hoop ooit een footjob te krijgen van een meisje, want ik raak opgewonden van mooi voeten van meiden? Iemand tips om er een te krijgen?

Badge +1

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Mitra
De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +1

Hey hoi, 

 

Op je 9e is aan de jonge kant maar zeker niet raar! Sommige waren er ook vroeg bij. Ikzelf was 10 jaar 😉

En masturberen is niet slecht voor je.. Sperma komt nog naar mate je ouder word 🙃

 

En verder geniet van het gevoel en niet denken dat het slecht voor je is ☺️

 

GrtZz

Reageer