Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

leeftijd masturberen

• 14 februari 2020
  • 9 reacties
  • 434 Bekeken

Badge

hallo, ik ben nu 13 jaar en ben begonnen met masturberen op mijn negende 😬. Soms denk ik dat dat raar is of slecht in verband met dat ik toen en nu nog steeds geen sperma heb.. wat is jullie mening hierover?

icon

Beste antwoord door makkerdemakker 15 februari 2020, 00:33

9 jaar was misschien een beetje jong. Zelf ben ik namelijk begonnen op 11,5 en had toen ook nog geen sperma. Maar een jaar later wel. Kortom: sperma komt vanzelf wel maak je niet druk. En tot die tijd: lekker rukken man!

het is trouwens best chill dat je nog geen sperma hebt; want het opruimen van die troep is best kut!

Bekijk origineel

9 reacties

Badge

9 jaar was misschien een beetje jong. Zelf ben ik namelijk begonnen op 11,5 en had toen ook nog geen sperma. Maar een jaar later wel. Kortom: sperma komt vanzelf wel maak je niet druk. En tot die tijd: lekker rukken man!

het is trouwens best chill dat je nog geen sperma hebt; want het opruimen van die troep is best kut!

Reputatie 3
Badge +4

Ik begon op m’n 10/11, ben nu net 13 en heb ook nog geen sperma

Badge

Ik begon in gr7 al maar ik kreeg pas sperma toen ik in de 2e zat,

Badge

Hallo, het is niet raar of vreemd dat je het al deed op je negende ik was zelf iets van 7 a 8 plus het is helemaal niet vreemd dat je dat nog ni hebt bij de enige komt het vroeger en andere later je hoeft je er zeker ni over onzeker te voelen of slecht of zorgen over te maken ooit krijg je dat wel

Badge

ik ben begonnen op mn 10e ben nnu 14en heb sperma komt ws als je 14 bent

Ik ben op 10 begonnen ben nu 12 en heb ook bijna niks😂

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben op 10 begonnen ben nu 12 en heb ook bijna niks😂

Hé je zegt dat je bijna geen sperma hebt, maar heb je dan wel schaamhaar of dat ook nog niet. Want volgens mij gaan dat een beetje gelijk? Kan het mis hebbben hoor

Heb ook al schaamhaar ja

Reputatie 3
Badge +4

Dan zal het denk ik niet lang meer duren

Reageer