Vraag

leeftijd eerste kus

  • 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallootjesss,

ik heb dus een tijdje geleden mijn eerste kus gehad (rustig maar, het was voor corona), ik was toen 12, bijna 13. Is dit te vroeg?  Ik twijfel hier namelijk wel eens over, ik heb geen spijt van mijn eerste kus maar toch. Ik ben de enige in mijn vriendengroep die iets heeft gedaan met iemand. Het is niet alsof ik het kan terug draaien ofzo.

Maarja wat vinden jullie? Vinden jullie dit te vroeg en hoe oud waren jullie tijdens je eerste kus?

xxx


3 reacties

Heyhoi @anoniempjuhh123,

er is geen vaste of perfecte leeftijd om een vriendje te hebben of te zoenen. Je begint eraan wanneer je er klaar voor bent. Zo ben jij op je 13e al klaar voor je eerste kus, maar andere mensen krijgen hun eerste kus pas op hun 17e. Je verteld dat je er geen spijt van hebt dus dat is goed! Ik ken meiden die al op hun 11e hun eerste kus hadden. Je bent dus niet te jong. Ik zou er niet over twijfelen :)

Groetjes soyeonx.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor je reactie soyeonx :heart:!

Heyy

Wat is te vroeg... De ene is volwassen op 18 jaar, de ander pas op 25. Op dat soort dingen staat hlml geen leeftijd. Doe gwn lekker als jij het oke vindt en er zin hebt! Ik ken ook mensen die al gezoend hebben en 13 waren, ken er ook die 16 zijn en nog niet gezoend hebben. Maak je geen zorgen.

Groetjs

Reageer