Vraag

leeftijd aftrekken ben ik de enige

  • 31 August 2023
  • 6 reacties
  • 394 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, even een vraag ik vraag me af of ik de enige 14 jarige ben in me klas die aftrekt of dat er meerdere zijn? Hoe oud zijn jullie en trekken jullie af?

Groet banaanjongen


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ga er maar van uit dat veel meer jongens bij jou in de klas zich aftrekken. Je bent echt niet de enige.

Badge

Ik doe het al sinds mn 12de, ik ben nu 14

Reputatie 7
Badge +2

Hey! Bij mij in de klas doen het meerdere kindern, ik doe het niet vanwege genderdysforie en ze proberen me er steeds meer over te leren. Dat houd in van hoe je moet aftrekken of zo. Dus ja het doen heel erg waarschijnlijk meerdere in je klas! 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +6

Je bent zeker niet de enige, ik begon al toen ik 10 was (en ben nu 15). Ik ben er later achter gekomen dat er al vanaf groep 8 ongeveer heel veel jongens ook aan het aftrekken waren.

Reputatie 7
Badge +7

Op 14 jaar heeft 50% afgetrokken, dus nee je bent niet de enige

Reputatie 7
Badge +5

Je bent zeker niet de enige in je klas die zich aftrekt er zijn jongens die als op hun 10/11 zijn begonnen. Ik trek me al vanaf m’n 10de af ik had iemand op school daarover gehoord en heb het toen thuis op m’n kamer geprobeerd en deed maar wat tot m’n oudere broer binnen kwam en hij heeft het toen bij mij voorgedaan. ik doe het met m’n hele hand of vingertoppen of op m’n buik op bed 

Reageer