Vraag

laten aftrekken

  • 7 May 2022
  • 7 reacties
  • 414 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik wil mij door een meisje waar ik niet mee heb laten aftrekken weet iemand hoe ik dat kan uitlokken


7 reacties

Badge

Ga naar buiten en doe je broek uit en laat je piemel zien en zeg trek me af.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Goed dat jullie tips en ideeën uitwisselen.
Let hierbij wel op forumregel 10: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het is strafbaar om je in publieke ruimtes naakt te vertonen. Bovendien valt het vragen om seksuele handelingen aan een willekeurig persoon onder ongewenste intimiteiten.

 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 5
Badge +4

Mariska H

ff een correctie. Het is niet verboden om in het openbaar naakt te zijn. Het is pas verboden wanneer andere het zien

Reputatie 7
Badge +6

@Iemand_00 @Jongenanoniem 

even een aanvulling: 

uit het wetboek van strafrecht , artikel 239:

Schennis van de eerbaarheid: 

1 op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;  

2 op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar; 

3 op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is. 

 

Het staat in het wetboek van strafrecht en is dus niet legaal, ongeacht of iemand je ziet (artikel1). Net zoals stelen niet legaal is, of je nu betrapt wordt of niet.

En artikel 3 is in dit topic belangrijk: je mag dus niet een ander ongevraagd confronteren met  jouw naaktheid. 
 

groetjes, Mariska

Badge

Dat deed toch niemand?

Reputatie 3
Badge +2

Ga naar buiten en doe je broek uit en laat je piemel zien en zeg trek me af.

Dit was gwn een grapje toch😅

*KT heeft de wet erbij gepakt*

Reputatie 1
Badge +1

 

Ik wil mij door een meisje waar ik niet mee heb laten aftrekken weet iemand hoe ik dat kan uitlokken

ik zou anders gewoon een paar meiden op snap toevoegen en steeds wat vragen meer stellen en dan gewoon vragen of ze je wil aftrekken maar het is ook jou keus ofc

 

Reageer