Skip to main content
Vraag

Las laatst dat sommige meiden jongens expres geil maken.

• June 12, 2025
  • 6 reacties
  • 678 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik las laatst op dit forum dat er meiden zijn die jongens expres geil proberen te maken. Daar heb ik twee vragen over. Waarom doen jullie(meiden) dat?? En hoe doen jullie( meiden dat).

Email adres verwijderd vanwege regel 4: 

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

6 reacties

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 13, 2025

@MRPERRTJE dat is nep dat zeggen de meeste jongens als een excuus voor verkrachting. Ik zeg die neppe onzin niet want ik zit niet zo in elkaar. Als jij ook zo denkt blijf dan a.u.b. uit de buurt van meiden 

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 13, 2025

Hii ​@Ananas69420 

ik snap wat je bedoeld , jongens die dat gebruiken als excuus voor aanranding/verkrachting “maar ze maakte me expres geil! Ze wou het zelf!”. Maar ik denk dat deze post het heeft over meiden die het ZELF zeggen dus bijv een jongens vriend een extra strakke knuffel geven ofzo of expres tegen hun vriendje aanstoten op de juiste plek als je snapt wat ik bedoel. Ik vind dat bijvoorbeeld zelf wel eens leuk om te doen bij mijn vriendje zo teasen. 

maar ik snap je punt wel; t wordt vaak als excuus gebruikt en dat hoort zeker niet genormaliseerd te worden; nee blijft nee en ookal maakt een meisje je “expres geil” in jouw ogen geeft dat je niet het recht om aan haar te zitten!!! Vraag altijd eerst toestemming/consent!!

xx

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 14, 2025

@Hello1 oh ik dacht serieus waar dat het echt alleen maar zo was maar was idd ook vergeten dat meiden hun vriendjes af en toe plagen en andersom ook. En idd het moet niet genormaliseerd worden maar thanks voor de extra uitleg en ik hoop dat jij en je vriendje elkaar wel leuk plagen. En succes met je relatie veel geluk voor jullie samen!! Mag ik ook vragen hoelang jullie al hebben?

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 14, 2025

@Ananas69420  Hiii dankjewel en ja dat mag zeker

we zijn nu iets langer dan een maandje bij elkaar :) 

xx

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 15, 2025

@Hello1 leuk ja. Hoelang vinden jullie dat je samen moet zijn voor dat je seks hebt?

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 15, 2025

@Ananas69420  ik denk niet dat daar een bepaalde tijd aan vast zit aangezien iedereen zn eigen tempo heeft . Of het verstandig is is wat anders; ik en mijn vriendje hebben voor het eerst seks gehad de eerste x dat we elkaar ontmoette dus ik ben niet iemand die dan mag spreken over bepaalde “wachttijden”.

Wat vind jij hiervan? hoe lang vind jij dat iemand moet wachten?

xx