Skip to main content

lange voorhuid


Hoi, ik ben een jongen van 13 en ik trek mezelf regelmatig af. Alleen zit ook als ik een stijve heb mijn voorhuid nog volledig over mijn eikel. Mijne in stijf 14 cm. Is dit erg en hebben jullie dit ook?

18 reacties

Nee dit hoeft niet erg te zijn.

Het is wel belangrijk dat je voorhuid over je eikel kan als die piemel stijf is.  

Reputatie 7
Badge +4

Hey, dit heb ik ook het is compleet normaal

Reputatie 1
Badge

Ik ben ook 14 met ongeveer zelfde lengte en heb zelfde. Of het hoort, geen idee

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben 12 maar ik heb dit ook nog hoor

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 6
Badge +5

@Anoniem591 

Dat is helemaal niet erg, kun je wel je voorhuid helemaal terug trekken? Mijn eikel komt helemaal bloot bij erectie.  Maar in slappe toestand ook helemaal bedekt 

Reputatie 6
Badge +4

Heb ik ook hoor , mijn voorhuid zit ooknog om mijn stijve. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb hetzelfde ik heb zelfs nog een tuitje bij een stijve. Zolang je maar je voorhuid op en neer kan bewegen is er niks aan de hand 

Reputatie 7
Badge +5

Even een vraagje, waarom moet de voorhuis er eigenlijk af kunnen? Want bij mij kan dat maar ik doe het eigenlijk nooit. Ik trek gewoon af met de voorhuis over de eikel heen.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 6
Badge +5

@Ikweetgeennaam321 

Als je in de puberteit komt, komt je voorhuid los van je eikel. Als dat na een tijdje niet gebeurd kun je worden besneden geloof ik. Weet niet of mijn antwoord helemaal correct is? Maar dacht dat dus wel keer los moet gaan raken 

Reputatie 7
Badge +17

@Ikweetgeennaam321 , volgensmij is dat zodat je het stukje onder je eikel kan schoonmaken 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

Ja het kan wel los, alleen doe ik het nooit.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +5

Ja het kan wel los, alleen doe ik het nooit.

Liefs -Ikweetgeennaam321

@Ikweetgeennaam321 maak jij je eikel en achter je eikel dan nooit schoon?

Reputatie 7
Badge +5

Nee, moet dat dan?

@Ikweetgeennaam321 ik doe het wel soms schoonmaken ik bedoel ik vind het een schoon gevoel

Reputatie 7
Badge +5

Nee, moet dat dan?

@Ikweetgeennaam321 als jij je velletje gewoon over je eikel kan schuiven zou ik dat wel doen, voorkomt infectie’s en dat het daar gaat stinken!

Reputatie 7
Badge +5

@Ikweetgeennaam321 ik doe het wel soms schoonmaken ik bedoel ik vind het een schoon gevoel

Je moet het elke dag doen

Reputatie 7
Badge +5

Het stinkt er niet, maar ik zal het vanaf nu doen! Bedankt voor het vertellen!!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +5

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Graag gedaan 👍

Reageer