Lange voorhuid

  • 29 January 2018
  • 3 reacties
  • 1485 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een lange voorhuid en wanneer ik een erectie krijg ontbloot mijn eikel niet, met masturberen is dit niet zo'n probleem, ik masturbeer dan vaak met mijn voorhuid over mijn eikel. Maar hoe moet dit als ik seks ga hebben, ik wil mijn penis niet laten besnijden, en dat gaat ook niet want mijn ouders weten dit niet, ze praten wel makkelijk over dit soort situaties alleen ik vind het erg ongemakkelijk dat ze dan ook weten dat ik masturbeer, alvast bedankt

3 reacties

Ik denk dat je probleem van een te lange voorhuid nog zal uitgroeien, veel jongens hebben dat probleem.
Toch zou ik het vetellen aan mijn ouders als ik jou was. Je ouders zijn ook pubers geweest en weten dat elke jongere masturbeert.
Veel suc6!
Hi GewoonDezeJongenUitNederland,

@West-VlamingBoy heeft al goeie tips gegeven.

Je kunt ook nog even kijken op deze site
https://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/problemen-met-de-voorhuid

Mijn jongere broertje heeft ook "last "gehad van een lange en ook te nauwe voorhuid en hij heeft uiteindelijk een zalfje van de huisarts gekregen en dat moest ie elke dag 2x ofzo op zijn eikel/voorhuid smeren en dat een aantal weken en toen werd zijn voorhuid soepeler en nu kan die ook bij een stijve zijn eikel helemaal bloot maken.

Pas als al die dingen niet werken is een besnijdenis misschien nodig. Maar bij de meeste jongens komt het zonder besnijdenis wel goed.

Gewoon elke dag lekker met je piemel spelen onder de douche ofzo 🙂 en voorzichtig naar beneden proberen te doen en anders naar de huisarts om te vragen of dat zalfje (op recept) iets voor jou is.

Kun je wel je eikel bloot maken als je piemel slap is om je eikel en dat randje schoon te maken?

Groetjes,
M&M's
Bedankt voor de reacties jongens, ik ga het aan mijn ouders vertellen, en ik kan mijn voorhuid wel naar achter trekken als hij slap is, dus wassen is geen probleem

Reageer