Vraag
Lange jongens hebben een grotere?
Hey bij ons op voetbal hebben we een nieuwe inval jeugdtrainer.
Hij is 18 jaar en heel lang 1 meter 92 en schoenmaat 46.
Nu ging hij na de wedstrijd douchen in de trainershok.
Hij was de zeep vergeten en liep dus bloot door de kleedkamer na zijn lockerkastje.
Het viel zo op die kerel had een lange slappe lul van wel 14 cm en ook nog dik. Het slingerde gewoon bij het lopen. 🍌Hij zei nog zo sneaky hey jongens effe niet kijken ik weet dat ik een lange pik heb niet dat jullie in shock raken. 😳
Nu was er een meisje op school van 16 die het met hem gedaan had sex. Ze roddelde dat hij een gigantische paardelul had van 23 cm stijf. En dat het echt wel pijn kan doen maar als je ontspannen ben super lekker is maar niet helemaal erin kan. WOW
Mijn vraag is
Jouw leeftijd :
Je lengte lichaam:
Je schoenmaat:
Grote handen? :
Penis lengte slap + stijf:
Een volwassen man naakt gespot met een LARGE pik? :
Hoe groot was zijn geslachtsdeel slap:
Hoeveel cm schat je zijn lul stijf of zijn erectie gezien:
Vind je zelf een grote lul geil om te hebben :
Als je een naakte man ziet met een grote opwindend?
Denk je dat de sex intenser het meisje meer voelt?
Als iemand met een micropenis naast je staat in de douches vind je zelf mannelijker of meer seksueel aantrekkelijk..
Hij is 18 jaar en heel lang 1 meter 92 en schoenmaat 46.
Nu ging hij na de wedstrijd douchen in de trainershok.
Hij was de zeep vergeten en liep dus bloot door de kleedkamer na zijn lockerkastje.
Het viel zo op die kerel had een lange slappe lul van wel 14 cm en ook nog dik. Het slingerde gewoon bij het lopen. 🍌Hij zei nog zo sneaky hey jongens effe niet kijken ik weet dat ik een lange pik heb niet dat jullie in shock raken. 😳
Nu was er een meisje op school van 16 die het met hem gedaan had sex. Ze roddelde dat hij een gigantische paardelul had van 23 cm stijf. En dat het echt wel pijn kan doen maar als je ontspannen ben super lekker is maar niet helemaal erin kan. WOW
Mijn vraag is
Jouw leeftijd :
Je lengte lichaam:
Je schoenmaat:
Grote handen? :
Penis lengte slap + stijf:
Een volwassen man naakt gespot met een LARGE pik? :
Hoe groot was zijn geslachtsdeel slap:
Hoeveel cm schat je zijn lul stijf of zijn erectie gezien:
Vind je zelf een grote lul geil om te hebben :
Als je een naakte man ziet met een grote opwindend?
Denk je dat de sex intenser het meisje meer voelt?
Als iemand met een micropenis naast je staat in de douches vind je zelf mannelijker of meer seksueel aantrekkelijk..
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.