lang masturberen

  • 6 January 2023
  • 11 reacties
  • 526 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Zijn er meerdere mensen die in de avond makkelijk tot 2 of 3 uur in de nacht zitten te masturberen?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

nou hhaha meestal niet

Reputatie 7
Badge +17

Nee, zo lang echt niet.  Wel eens 45-50 minuten maar langer houd ik ook niet vol. 😄

Zoooo lang niet maar wel ongvr 3 kwartier ofzo 😅

Hi. Net als @tim16  en  @Tai6565   kan ik dat ook ongeveer 3 kwartier. Dan ben ik er ook wel aan toe om es te komen zeg maar xd anders krijg k nog spierpijn in de bovenbenen en buik. Dus dat is wel mijn max.

Sjammetje xxxxx

Ja ik kan het tegenwoordig (afhankelijk van hoe geil ik ben) een paar uur volhouden of zelfs zonder klaar te komen stoppen. Ook kan ik heel erg opgewonden raken als ik enkel mijn prostaat masseer en mn pik daarbij nauwelijks aanraak. Als ik dan ga slapen word ik soms wakker van een hele harde stijfe en heb ik soms echt een plek met voorvocht en prostaat vocht (geen sperma) in mn broek. De drang om te gaan rukken is dan soms wel heel groot maar toch probeer ik het gewoon te bewaren en op te sparen voor de dagen erna. 😉

Reputatie 7
Badge +15

Nope

 

Mij_Niet_Gezien 

__

Reputatie 7
Badge +15

Haha gekke streepjes onder mijn reactie ⬆️ 😂

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@RobloxFortnite een paar uur is wel echt lang haha. Ik zou dat ook wel willen maar na 45 minuten of zo ben ik echt zo opgewonden dat ik gewoon moet klaarkomen

Ja het is ook best moeilijk na een tijdje en soms lukt het me ook wel eens niet en kom ik per ongeluk klaar. Maar meestal na een tijdje op het randje te hebben gezeten komt er prostaatvocht uit en dan voel je dat de druk een beetje van de ketel wordt gehaald. Het wordt voor mij dan makkelijker om veel langer door te gaan met edgen zonder de drang te hebben om klaar te komen die niet meer te weerstaan Is. Dat heeft echt er voor een groot deel mee te maken hoe vol je prostaat is. Daarom is het ook zo fijn om de prostaat te melken zonder klaar te komen. De grootste nood wordt verminderd maar de opgebouwde seksuele opwinding blijft toch behouden. 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, dat had ik toevallig gisteren ook. Ik was aan het edgen en toen kwam er na 30 minuten of zo 2 keer een straaltje vocht uit. Ik bleef gewoon hard en kon doorgaan maar de druk was er idd wel wat af.  Ik was ook wel echt het randje aan het opzoeken zeg maar, en dat gaat steeds beter. Maar na een tijdje wordt ik dan zo geil dat het gewoon niet meer vol te houden is. Ik kom dan niets eens per ongeluk maar ik kan het dan ook niet langer volhouden, lastig uit te leggen.

Misschien moet ik dat met de prostaat ook eens proberen.

Ja ken dat wel. Je wordt zo geil dat je gewoon wilt komen. Prostaat stimulatie is zeker aan te raden. In het begin wel wennen en oefenen want je moet eerst weten waar hij precies zit en als je hem gevonden hebt uittesten hoeveel stimulatie je precies nodig hebt. Ik ben door prostaat masseeren ook wel eens per ongeluk klaar gekomen zonder dat ik erbij rukte. Terwijl ik eig wilde edgen en opsparen voor de dag erna. 

Laatst was ik met mn ouders en zusje wel in een hotel en daar kon ik bijna niet anders dan dagen niet rukken. Ik had net voor en tijdens douchen even snel mn prostaat gevingeerd tot er een beetje vocht uit kwam omdat ik zo ontzettend geil was. Heb het niet afgemaakt omdat ze anders miss iets gingen vermoeden en daarna heb ik hele dag met een keiharde pik rondgelopen haha. xD Soort van noodgedwongen edgen wat best lekker was. 

Reageer