Skip to main content
Vraag

kvoel me onzeker over men lichaam + vragelijst

• March 4, 2026
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben fien en 12 jaar

Ik zit in het 1e middelbaar maar ben super onzeker…

Alle meisjes van mijn klas hebbe mooie borste bh's enzo. De mijne zijn super plat en ik ben blond dus je ziet niks van schaamhaar, ik vraag me af wat een goeie tip is en wat ik kan doen

Hieronder is een vragenlijst voor jongens👇

Wat vind je van meisjes zonder sex ervarring:

Moet een meisje grote borsten hebben: 

Heb je een crush:

Wanneer moet een meisje ongesteld of klaar voor sex zijn:

Wat doe je als je lief geen sex wil:

Tip voor mij:

Vraag voor mij:

Nog iets???

Alvast bedankt!!

Kusjes fien😘

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

Heyyy liefieee,

Je bent mooi zoals je bent (Ik snap dat dat nu niet helpt, maar ik meen t wel) en je moet nooit een random jongen een label aan je laten plakken.

Ik snap als geen ander hoe t zit met die borsten, ik heb zelf ook hele kleine borsten terwijl ik 15 jaar oud ben.

Voor de rest is mijn tip draag push up bh’s, ik voel mij dan altijd veel meer confident.

Groetjes van mijjjj

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 14, 2026

Hey!

ik ben 13 en heb zelf ook nog maar een AA…
ik vond het vroeger ook wel vervelend maar het is echt niet zo erg als het lijkt!

Als je je menstruatie nog niet hebt gekregen, is het best normaal dat je nog helemaal plat bent,
dat had ik zelf ook hoor :)

Vanaf dat je je eerste menstruatie krijgt, beginnen ze heel snel heel erg te groeien bij de meeste meisjes.
Als je je menstruatie wel al hebt, zal het waarschijnlijk niet lang meer duren tot ze beginnen groeien.

Maar zeker altijd onthouden dat je perfect bent zoals je zelf bent, en de mening van  jongens verandert daar echt niks aan!! <3

Lieeffsss

xxx

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hoiii!

Ik ben een jongen en ik wil eerst even zeggen dat het gaat om innerlijk en niet uiterlijk hoor, dat is ook wat de meeste jongens willen (een leuk persoon van binnen, buitenkant is bijzaak😊)

En je vragenlijstje: 

Wat vind je van meisjes zonder sex ervaring: ik heb zelf ook nog geen sex ervaring, dus eigenlijk heel normaal (ik zou het raarder vinden als iemand van 13 al sex had, maar dat is mijn mening)

Moet een meisje grote borsten hebben: nee hoor

Heb je een crush: ja...🥰

Wanneer moet een meisje ongesteld of klaar voor sex zijn: als zij er zelf klaar voor is

Wat doe je als je lief geen sex wil: gewoon laten zoals het is

Tip voor mij: je bent goed zoals je bent, onthoudt dat!

Vraag voor mij: eigenlijk niet

Nog iets??? Ik hoop dat die onzekerheid snel gaat voor jou!

Een knuffel terug🧸

Liefs 💙🍌