Skip to main content

Heyy,

Voornamelijk aan de meiden heb ik een vraagje. Ik heb dus voor het eerst m'n kitje geschoren maar het kriebelt een beetje en nu heb ik de hele tijd jeuk. Hebben jullie miss tips of heb ik verkeerd geschoren? Hebben jullie trouwens ook tips voor het scheren?

Alvast bedankt!! Groetjesss

hey Jansje

Als ik mijn oksel scheer spoel ik altijd af met koud water (tip van mijn moeder, haha!). Net als ik de haartjes aan mijn bikini rand weg haal. Ik heb niet een helemaal kaal kutje namelijk, ik vind de haartjes ook oké namelijk. Maar altijd  wel met koud water afspoelen. En we hebben een zalf of lotion. 

 

Liefs Fleur

 


Van m’n oudere broer weet ik het. Onder de douche met een scheermesje en daarna eventueel iets van een crème op zonder alcohol 


@Bloemtjes_fleur 

Wel tof dat je niet alles weg haald 


het kan aan veel dingen liggen. aan het begin had ik er bijvoorbeeld heel veel last van maar na vaker scheren is het steeds minder. en ik doe er vaak creme op wat helpt. en het kan ook aan je scheerschuim/gel liggen. ik gebruikte eerst de scheerschuim van de DA en dan een huismerk maar nu gebruik ik aloevera scheergel. dat is voor mij veel prettiger.


Bedankt allemaal! Ik heb vast wel iets aan de tips!


Reageer