Vraag

kut maken

  • 17 March 2022
  • 9 reacties
  • 1348 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoe maak ik een seks speeltje van een kut


9 reacties

Badge

Ik zou zelf geen speeltje maken. Bestel gwn en haal dan op ergens bij postnl afhaal. Zorg wel dat je er wat glijmiddel bij doet:wink: . Ik adviseer een pussypocket.

Reputatie 1
Badge +2

Op YouTube kan je goede totorials vinden!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Reputatie 2
Badge +2

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Maar ik ben pas 15

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Maar ik ben pas 15

Oh, maar mag je dat niet van je ouders/verzorgers? Want de meeste leeftijdgenoten mogen dat wel drm vraag ik het ook.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Maar ik ben pas 15

Oh, maar mag je dat niet van je ouders/verzorgers? Want de meeste leeftijdgenoten mogen dat wel drm vraag ik het ook.

Is raar

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Maar ik ben pas 15

Oh, maar mag je dat niet van je ouders/verzorgers? Want de meeste leeftijdgenoten mogen dat wel drm vraag ik het ook.

Is raar

Oh oke, dan snap ik het ook wel.

Hoi! Ik denk niet dat je er eentje moet maken, het kan afbreken, en is ook niet zo hygiënisch.

Ik denk dat je er eentje moet kopen en bij postnl moet brengen, zoals @PH for life al zei.

Nog een fijne dag 😃

Maar ik ben pas 15

Ik heb er ook 2 bestelt online. Je hoeft geen 18 te zijn als je denkt dat dat het probleem is. Let wel op dat je ouders ze niet vinden.

Badge

Pak een beker niet van glas twee sponzen aan de zijkant met een condoom of een boterham zakje kan je het neuken

Reageer