kussen over je pik wrijven

  • 6 November 2020
  • 40 reacties
  • 1934 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

Ik ben een jongen van 16 en ik ben de laatste tijd echt veel geil. Ik heb dus vandaag iets nieuws lekkers ontdekt, ik lag in m'n boxer op m'n bed zo lekker met m'n kussen over mijn pik en ballen wrijven echt fking geil. Zijn er anderen die dit ook doen? Of zijn er meer mensen die ook zo geil zijn de laatste tijd?

Groetjes een geile jongen


40 reacties

Badge +3

Ja doe ik ook

Ja doe ik ook

Doe je dat vaak of trek je vaker af

Badge +3

Ik vind het wel schil om je kussen te breiden erover heen

 

Reputatie 3
Badge +3

Jazeker! Dat is echt super geil en lekker! Ik kom er ook altijd fk veel van hahaha 

Jazeker! Dat is echt super geil en lekker! Ik kom er ook altijd fk veel van hahaha 

Maar doe je dat altijd of hoe vaak dan zegmaar hoeveel ruk je en hoe vaak dan zo

En doe je het naakt of in je boxer ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Jazeker! Dat is echt super geil en lekker! Ik kom er ook altijd fk veel van hahaha 

Maar doe je dat altijd of hoe vaak dan zegmaar hoeveel ruk je en hoe vaak dan zo

Idk ik heb het nog niet heel lang geleden voor t eerst geprobeerd dus ik heb nog ni echt een vast weekaantal ofz hahaha maar ik heb t tot nu toe ongeveer 4x gedaan ofz🤪 jij? En ik ruk wel gwn elke dag eig hahaha jij?

Reputatie 3
Badge +3

En doe je het naakt of in je boxer ofzo

Eerst in mn boxer maar nu naakt want dan voel je t nog beter over je lul en ballen🤪 jij?

Ik doe moet boxer vind ik er geil uitzien zo'n stijve erin en ja ik doe het ook pas net

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe moet boxer vind ik er geil uitzien zo'n stijve erin en ja ik doe het ook pas net

Nicee klinkt geil man!🤪 als je dat met dat kussen doet wordt je lul dan super hard? En steekt die dan lekker uit door je onderbroek?

Ja je mn lul ballen dan echt goed zitten

Ben ik nu aan het doen

Ik zit/lig zegmaar op mn bed en wrijf met mn kussen erover heen maar je kan natuurlijk tegen je kussen aan neuken dus op je buik soort van. Wat doe jij?

 

Reputatie 3
Badge +3

Ja je mn lul ballen dan echt goed zitten

Ben ik nu aan het doen

Fk geilll🤤 wooowwww fk geillllll wat doe je allemaal?? En ik had trwns nog je snap omdat k je al kende hahah dus wil je die miss openen, is best belangrijk haha...😅

Reputatie 3
Badge +3

Ik zit/lig zegmaar op mn bed en wrijf met mn kussen erover heen maar je kan natuurlijk tegen je kussen aan neuken dus op je buik soort van. Wat doe jij?

 

Klinkt echt super geil man!🤪 ik ben nu gewoon aan het rukken maar ik ga het zo ook doen denk🤪

Ik heb snap verwijdert

Maar ik bedoelde welke van de twee

Reputatie 3
Badge +3

Owh oke… 

 

welke 2 bedoel je?😅

Wrijf je je kussen over pik heen of maak je er neukbewegingen tegenaan

Badge

Klinkt allemaal erg geil dit🥵 Ga ik ook ff proberen!!

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik wrijf hem nu over mn pik en ballen heen🤪 neukbewefinfen doe k eig alleen als ik op mn buik op bed lig en dan tegen mn matras. Jij? 
 

en hoe gaat t met t kussen nu haha?

Klinkt allemaal erg geil dit🥵 Ga ik ook ff proberen!!

 

Laat weten wat je er van vond 😁

Reputatie 3
Badge +3

Ik wrijf hem nu over mn pik en ballen heen🤪 neukbewefinfen doe k eig alleen als ik op mn buik op bed lig en dan tegen mn matras. Jij? 
 

en hoe gaat t met t kussen nu haha?


kom jij er eig ook harder door klaar?

Ja

Reputatie 3
Badge +3

In je onderbroek??

Reputatie 3
Badge +3

Het lijkt me exht geil om een keer mn hele onderbroek vol te spuiten haha

Badge +1

Hoi,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes, Manuela van de Kindertelefoon

Reageer