Skip to main content
Vraag

kussen of knuffel rijden

• January 15, 2025
  • 8 reacties
  • 1185 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik had een vraagje, ik lees best wat dingen dat jullie je kussen of knuffel 'rijden' ik zou dit ook willen proberen. Hebben jullie tips hoe ik dit het best kan doen en doen jullie dit met kleding aan of naakt? Of alleen in je onderbroek?? 

Doeii

8 reacties

Milan 1
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 15, 2025

Ik heb geen vlauw idee wat voor tip ik je moet geven maar ik doe het altijd naakt en het voelt echt fijn 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 15, 2025

Ik heb een knuffel waarmee ik eerst over mijn dijen ga (lekker zacht en al best opwindend) en daarna ga ik over mijn onderbroekje bij mijn vagina. Daar streel en druk ik de knuffel wat harder en dan weer zachter enz (beetje dé beweging zeg maar) en zo kan ik mijn orgasme krijgen. Soms doe ik hem ook vanaf de bovenkant van het broekje eronder. Dat geeft een heel spannend gevoel maar ik maak hem niet vies zeg maar.

Succes!

Forum|alt.badge.img

Hoe doe jij dat? 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 16, 2025

Hoe doe jij dat? 

@DrakeLeaksOlderThanBro  aan wie vraag jij dat?

Ameliaatje12
Forum|alt.badge.img

Oké heb het geprobeerd en ik vond het het fijnste om een knuffel (beer in dit geval) te  gebruiken en dan of het gezicht met het harde neusje op je clit of het gedeelte tussen de benen dat te gebruiken 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 16, 2025

Oké heb het geprobeerd en ik vond het het fijnste om een knuffel (beer in dit geval) te  gebruiken en dan of het gezicht met het harde neusje op je clit of het gedeelte tussen de benen dat te gebruiken 

Fijn toch? En zo is het denk ik voor iedereen anders. Proberen en ontdekken wat je fijn vindt.

@Ameliaatje12 lukte het je wel om zo tot een orgasme te komen? En deed je het met of zonder onderbroekje aan?

Groetjes 

Ameliaatje12
Forum|alt.badge.img

@Nanoniem2011  Ja het lukte wel duurde iets langer dan als ik mezelf had gevingerd maar was wel een sterker orgasme. Du la iet meer moeite maar dan heb je wel iets haha. En ik had me onderbroek uit gedaan 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 17, 2025

​​​​​@Ameliaatje12 

wat fijn! Bij mij is dat ook zo, duurt ook langer maar dat doe ik ook bewust wel. Als ik voel dat het er aan komt stop ik even tot het weer wegzakt zeg maar en dan ga ik weer verder. Zo plaag ik mezelf maar op een gegeven moment hou ik het niet meer en dan is het heel fijn om het orgasme te laten komen.

Mooi dat het gelukt is! Ga er nog veel van genieten! Groetjes 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.