komen
Nee hoor, je bent zeker niet de enige!
Dit is zelfs een manier die vaak wordt aangeraden aan jongeren die hun seksuele behoeften beginnen te ontdekken. Je hoeft je dus zeker geen zorgen te maken hoor!
Groetjes
Lot
Nee hoor, volgensmij doen heel veel mensen dat.
Ik doe het zelf niet want het werkt niet echt bij mij (geen idee waarom) mr ja
Volgens mij is het een hele normale manier en als je eens wat anders wilt proberen elektrische tandenborstel werkt heel goed mr dan moet je wel even het kopje vervangen
Nee zeker niet de enige hoor. We hadden thuis zo'n leren zwarte bank met ook zo'n leren kussen in de huiskamer. Het materiaal beetje als latex voelt lekker geil aan op mijn huid . Dan ben ik naakt we zijn naturisten dat mag gewoon. Ik begon ermee spontaan toen ik 10 jaar was op mijn buik en dan heen en weer bewegen was een fijn geil gevoel .
Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 6:
Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.
Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.
Anne, De Kindertelefoon
Helemaal niet raar hoor! Ik 'schuur' zelf soms over een opgerolde handdoek en zelfs een keer tegen de hoek van mijn buro (met een handdoek ertussen) Ik heb wel altijd mijn onderbroekje aan, vind ik gewoon fijner.
Veel plezier @
Is niet raar. Ik doe dat ook gewoon tegen mijn kussen aan of mijn deken of matras, ik heb ook een knuffel met een soort gat erin die ik ook bevredig. Voelt gewoon lekker
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.