Vraag

kussen berijden

  • 10 July 2023
  • 3 reacties
  • 641 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey 

ik rijd welleens op een kussen maar ik kan dat gelijk niet zo lang en ik krijg daar ook geen orgasme van dus ik kom niet klaar daarvan heeft iemand tips 

groeten

annoniempje


3 reacties

Zorgen dat je vagina bloot is dus zeker je onderbroek uit doen en in plaats van een kussen een beertje nemen om op te rijden dat is steviger dan een kussen dat werkt beter bij mij en eventueel een klein beetje plassen terwijl je op het beertje rijd daar kom ik altijd wel van klaar puur door het plassen.

Reputatie 1
Badge

Hoe weet je wanneer je klaar komt 

want als ik aan het rijden ben en ik voel dat mij  clitoris beweegt zo een gevoel dan stop ik want dan kan ik niet meer

 

Op een bepaald moment gaat het steeds lekkerder en lekkerder aanvoelen tot je op een gegeven moment niet meer kan en wil stoppen als je dan doorgaat kom je uiteindelijk klaar je krijgt dan een superlekker en gelukzalig gevoel in je kutje en je kutje lijkt dan een paar keer samen te trekken net alsof je je plas ophoud of afknijpt maar dan oncontroleerbaar het gebeurd gewoon en meestal ga je dan ook hijgen van deugd tja is moeilijk uit te leggen eigenlijk maar je merkt het echt wel als je klaarkomt je hebt dan een heel voldaan gevoel je kan ook gewoon met je vingers over je clitoris strelen om klaar te komen maar zorg dat je steeds nat genoeg bent anders gaat het pijn doen daarom dat ik altijd kleine beetjes plas maar kan ook zonder ik vind het gewoon veel gemakkelijker en lekkerder om klaar te komen met plas erbij.

Reageer