Skip to main content
Vraag

Kunnen mijn ouders erachter komen dat ik een seksspeeltje heb gekocht? En tips voor verstopplek

• May 6, 2020
  • 4 reacties
  • 1005 Bekeken

Hey iedereen , ik heb vandaag zo een seksspeeltje gekocht met mijn creditcard en op mijn banking app staat er alleen bol.com dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken maar als het pakje toekomt staat er op die doos wat ik heb gekocht en kunnen nu mijn ouders er op een andere manier achter komen dan alleen op mijn banking app ??wie van mijn leeftijd heeft dit ook al gedaan en zijn er nog tips voor een verstop plek ?

4 reacties

• May 6, 2020

Hallo Jongenvan13jaar :)

Als je het ontvangt terwijl je ouders er zijn dan kunnen ze het misschien zien. Je kunt het verstoppen onder je kleding, in een andere doos of onder je matras.

-TheMightySlayer <3

• May 8, 2020

misschien kan je doen alsof het pakketje een verassing is. Dan zeg je nu alvast "er komt binnenkort een pakketje binnen van bol maar jullie mogen dat niet openmaken! het is een verassing voor weet ik veel moederdag ofzo'’. En als het binnenkomt zou ikhet verstoppen op een plek waar toch nooit iemand kijkt. Bijvoorbeeld in je kamer in een kast of een laatje. Gwn op een plek leggen waar nooit iemand kijkt en ook niet perongelijk komt

• May 8, 2020

Wat je kan doen, als er ergens een rits zit in je matras, je speeltje daarin doen. Of ergens waar ze het NOOIT verwachten

• May 8, 2020

Wat je kan doen, als er ergens een rits zit in je matras, je speeltje daarin doen. Of ergens waar ze het NOOIT verwachten

tot je moeder je bed opmaakt.

In kleding die je niet draagt. In een zak van een winterjas in je kledingkast.  Je kunt met een touwtje/haakje wel een sok in een mouw of broekspijp van een kledingstuk hangen. De sok is je opbergplek.  Het kledingstuk hangt aan de zijkant van de kast, niet in het midden waar het heen en weer geschoven wordt bij het ophangen van nieuwe kleding.

In een schoen/laars achter in je kledingkast.  

Achter de boeken in je boekenkast en dan liefst niet open en bloot maar in een doosje dat daar zou kunnen liggen.

Goedkoop juwelendoosje van de Action. Vol met glitters en andere supergoedkope plastic glimmende troep, waar niemand ooit in kijkt omdat het echt te goedkoop is en dat ze niet weggooien omdat het hen niet in de weg ligt en het misschien emotioneel voor jou is. En onder die glittertroep ligt het. 

In een tasje vol goedkope makeupspullen met half gebruikte mascara en opgedroogde lippenstift.  Waar echt niemand in graait omdat het duidelijk kansloos is.
Dat niemand ooit opruimt want misschien zit er voor jou nog één stiftje in dat jij nog gebruikt. En onzichtbaar onder al die troep ligt het.
In een etui onder de pennen. 
In een vaasje ergens hoog, uit de weg, boven op de kast met wat droge bloemen erin.  Een stevige kast die niet wiebelt zodat dat vaasje nooit valt.  Let op dat het zinvol is je eigen kamer te stoffen als je deze plek kiest want stoffende moeders komen overal.