Skip to main content

Hi. Ik hoorde net een meisje beweren dat jongens tegen hun zin kunnen, of dan dus eig moeten, klaarkomen. Ze zei bij heftige emoties of schaamte of schrik. Of gedwongen. Ik weet niet of ik dat geloof. Dus jongens (en allen) wat is hiervan waar ?

Groetjes Sjammetje xxxx

Dat kan zeker. Als een jongen geil genoeg is en stevig genoeg gerukt of geneukt wordt kan hij daarvan klaarkomen, ook als het tegen zijn wil is. Gebeurt bijv bij een bepaalde vorm van BDSM waarbij een partner dominant is en bepaalt voor de ander wanneer en of iemand mag klaarkomen of bij verkrachting. Geldt ook voor meisjes trouwens. 


Vlgm wel….

 

Mij_Niet_Gezien 


Mijn vriend zegt van niet omdat hij geen stijve krijgt als hij niet opgewonden is en dan ook niet kan klaarkomen.


Nee, een jongen komt echt niet klaar als je hem laat schrikken of zo. Zo werkt dat niet.

Wat @RobloxFortnite zegt klopt wel. Als je pik maar lang genoeg wordt bewerkt kom je vanzelf wel klaar. Of je nu wil of niet. Maar dan moet je idd wel opgewonden zijn. Ik heb zelf wel eens gehad dat ik aan het rukken was maar gewoon niet geil werd. Dan lukt klaarkomen ook niet.

 


hoi @Sjammetje,

 

ik ben het wel eens met wat @RobloxFortnite  en @tim16  zeggen.

Ik ken een paar jongens die misbruikt zijn en die wilden niet dat anderen aan hun piemels zaten,  maar je kunt het in je hoofd wel proberen tegen te houden en voor een deel lukt dat miss wel, maar als die anderen dan gewoon door blijven gaan met jou aftrekken of pijpen  enzo, dan kun je het lichamelijk gewoon niet tegen houden.

Wat ze ook zeiden is toen het misbruik door bleef gaan dat ze dan soms maar 'meewerkten’ om er sneller vanaf te zijn. Wow, dat lijkt me echt heel naar als je misbruikt wordt, terwijl liefde en seks met iemand waar je van houdt heel mooi kan zijn. Hoe moet seks na misbruik dan wel zijn….

Verder kun je klaarkomen zonder dat je het eigenlijk weet, zoals als je een natte droom hebt. Meestal merk je het pas als het al gebeurd is… das dan wel niet echt tegen je zin, denk ik, maar ja, je zit niet altijd op een nat laken of onderbroek te wachten als je wakker wordt.

Van schrik klaarkomen geloof ik niet als je niet al aan het aftrekken was. Miss bedoelde dat meisje dat een jongen klaar kan komen als ie schrikt  doordat iemand hem betrapt terwijl ie zich aan het aftrekken was. Dat je 'normaal’ nog (net) niet zo ver was en door de schrik dat je een soort van extra prikkel krijgt en je spuit of dat als je al bijna ging klaarkomen dat je het door de schrik van betrappen niet meer tegen kon houden, terwijl je dat 'normaal’ nog wel lukt. Dat komt dan denk ik omdat je afgeleid was…

 

Dat was het 😉

 

Gr. MickeyMouse

 

 


Hoi ik heb niet ervaren dat dat gebeurt behalve de 1e keer dat je een natte droom hebt. Ik denk dat het op zich wel zou kunnen.  Wat ik wel zelf weet is dat je soms een erectie krijgt zonder dat je dat wilt of tegen houd. Dat kan idd bij schaamte maar ook zomaar.  Gelukkig niet altijd en overal maar soms gebeurt dat.

Groetjes liefs Julian X


Ja kan klaarkomen als je dat niet wilt. Je hebt daar niet altijd controle over. Het is namelijk een lichamelijke reactie. Als je opgewonden bent gaat het makkelijker maar als je dat niet bent kan het alsnog gebeuren, bijvoorbeeld als iemand aan je piemel zit zonder dat je het wilt.

Het klopt dat van spanning en angst bijvoorbeeld je een stijve kan krijgen. Klaarkomen weet ik niet zo goed.


Hoi @Sjammetje 

Een heel goede vraag die je stelt! Wat @jaivy zegt, klopt helemaal. Een erectie krijgen, of klaarkomen, is een lichamelijke reactie. Daar kun je niets aan doen. Ook als het seksuele contact ongewenst is, dan kan het gebeuren dat je lijf wel reageert. Bij seks komt veel adrenaline vrij, en dat gebeurt ook bij een angst- of schrikreactie. Het zegt dus niets over toestemming, het lekker vinden of het ‘toch wel willen’. Heel verwarrend, en voor jongens vaak daardoor nog moeilijker om te praten over een aanranding of verkrachting.

meer hierover kun je lezen bij https://sense.info/nl,

of bij https://centrumseksueelgeweld.nl/mannen/

 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)


Hi, dankjullie/u wel voor de antwoorden! Ik ga het nalezen!

Sjammetje xxxxx


Hoi, dit kan zeker. De jongen uit mijn topic bijvoorbeeld, ik weet bijna zeker dat hij het ook had op dat moment. Erg zielig want ik zag hem struggles hebben daar op de vloer.  Nu ik dit lees denk ik dat dit aan de hand was . Zoals @Tartan14  zegt bij heftige schaamte. Had je het zelf misschien ook toen je in de hoek moest of vraag ik nu te privat?  Het lijkt me verwarrend en lastig voor een jongen.  Wel leerzaam om te lezen dit.  Ook bij meisjes zou dit heel goed kunnen gebeuren denk ik. 

Iieve groetjes Sjardy ,14 


Hey! Het klopt wat @Mariska H  zegt. Bij hevige schrik of veel emoties kan er een lichamelijke reactie komen. Zonder dat je het wilt of fijn vind. Niet dat dat heel snel gebeurt maar bij een flinke spannings ervaring wel. Het verrast je dan zeg maar. Je lijf reageert dan op de spanning en de schrik en/of emotie. Ik ervoer dit zelf ook en het gekke is dat je het dan niet tegen kunt houden. Een raar hulpeloos gevoel. Maar het is een bijverschijnsel van iets wat toch al heftig was en  er over praten dat durf je dan al helemaal niet want de  situatie (straf, schrik, vernedering, verdriet)zelf neemt dan je aandacht. Zoals @Sjardy  terecht zegt verwarrend en je bent te bang of beschaamd om erover te beginnen. Omdat je al vol bent van de situatie en bang bent dat het vies is wat je lijf deed en een ander jou dus vies vind😢. Ik begrijp dat dus wel. Goed item! 

Liefs Tover xxx 


Sterk van je @Tover01  dat je zo open en kwetsbaar durft te zijn. Niemand zal je lijfelijke reactie als vies beschouwen bij zoiets ingrijpends. Je kunt daar gewoon niks aan doen en het was al heftig genoeg. Ik heb alleen maar bewondering voor hoe je het allemaal hebt plaats gegeven en hoe je nu bent! Grote klasse joh!  😘💪 

Groetjes liefs Tartan X 


Hoi @Tover01  ik vind het super knap en open dat je dit vertelt. En het is niet vies of schamend, je kon er niets aan doen en je lichaam reageerde op een zeer heftig emotioneel voorval. Je bent een jongen en in die straf was je heel kwetsbaar dus geen wonder dat je ongewild een reactie had. Een erectie en ejaculatie zijn gewoon dingen die je kan overkomen als jongen zeker in de beginnende puberteit. Geen enkele reden tot schaamte, en verder vind ik je een stoere en lieve jongen! 

Lieve groetjes, Sjardy, 14 


Dankjewel @Sjardy ! Lief gezegd! 

Liefs Tover xxxx


Hoi! Met excuses dat ik zo laat op dit verhaal reageer maar ik las deze toevallig, aagh jeetje Tover dan was het nóg heftiger dan ik wist voor je! Ik hoop niet dat ik nu iets op rakel en het is misschien logisch dat jouw lijf reageerde maar het lijkt me dan toch nog vrij ingrijpend dat je toch al zo'n vernedering ondergaat als vet lang in de hoek staan en dat je ook nog ongewild een ejaculatie krijgt,  lief kind toch 😘 ik vind je al een dappere vent maar nu nog meer hoor. Hoe jij met dit alles dealt is gewoon bijzonder.  En nogmaals sorry als ik iets oprakel en laat reageer.

Knuf Maïskolf je xx


😘 cute! 


Reageer