Vraag je dat omdat je dat zelf wil? Dan moet je je er niet zo heel veel zorgen om maken, want ik weet zeker dat het er geweldig uit ziet!
als antwoord op je vraag: ik probeer zo min mogelijk aan te nemen wat iemands geslacht is, omdat ik dat zelf ook niet fijn vind. Ik zou er wel vanuit gaan dat het een meisje is omdat diegene zich bewust zo kleedt. Als jij je een meisje voelt, ben je een meisje.
Heb ik je een beetje kunnen helpen?
Ik vraag me af of u een kindertelefoon medewerker bent maar goed. Ik vroeg het me alleen af omdat transgenders enzo bang zijn dat iemand het door heeft en ik vraag. nu dus alles het ware of je het echt wel kunt zien of nou weer niet
hey
Ik vraag me af of u een kindertelefoon medewerker bent maar goed.
kt medewerkers heeben een kt logo dus koekiemonster is gewoon een leeftijdsgenoot..
nu dus alles het ware of je het echt wel kunt zien of nou weer niet
je zou het wel kunnen zien aan de kaaklijn. en je kan het horen als die gene praat.
maar als een transman/jongen zich wilt kleden hoe ie zich voelt is het lastiger. want je hebt vrouwlijke vormen en een wat ronder gezicht dan een man.
en ja ik ben zelf een transjongen. en bij mij kan je best wel zien dat mijn geboorte geslacht vrouw is. ik woord de helf van de keren als man en de andere keren als vrouw aan gesproken.
ik ben altijd bang dat ik als vrouw gezien woord behalve als ik me werk kleding aan heb. want daarmee woord ik altijd als een jongen aangesproken.
ik hoop dat dit een beetje je vraag kan beandworden.
groetjes blue
Zeker. Ik vroeg er niet naar om transgenders te herkennen. Maar wou begrijpen hoe moeilijk het (nu ook voor jou) voor ze is. Ze kunnen het wel oplossen door een operatie maar ja dat werkt nou ook niet echt direct. Dat duurt lang. En ja daar wil je natuurlijk wel op wachten. Maar je wilt ondertussen wel je zelf zijn. Ik leef met je mee. Het zijn harde tijden. Maar je kan toch ook gewoon niet praten. Dan merkt niemand het en die kaaklijn ja die is wel lastig ja
hey!
Maar wou begrijpen hoe moeilijk het (nu ook voor jou) voor ze is.
wat lief dat je zo geïnteresseerd bent!
zit er een reden achter? ik ben gewoon benieuwd hoor.
Dat duurt lang. En ja daar wil je natuurlijk wel op wachten.
dat duurt zeker lang. als je het aan mij vraagt te lang.
Het zijn harde tijden. Maar je kan toch ook gewoon niet praten. Dan merkt niemand het en die kun ja die is wel lastig ja
bij mij kan je het wel echt zien aan de vormen van mijn lichaam... transgenders worden nu meer dan voorheen geaccepteerd maar zeker nog niet genoeg. er is nog steeds redelijk wat discriminatie…
groetjes blue
Heyo,
Als een transgender naast me zit in de trein, dan denk ik dat er een erg grote kans is dat ik diegene wel herken als transgender. Niet dat het een probleem is. En ik zou het ook heus niet tegen diegene zeggen.
Behalve make up, je attributen, en pruik, vind ik ook dat je houding erg belangrijk is. Ik ken zelf persoonlijk 3 trans mensen. Waarvan 1 zich volledig heeft veranderd en er nu uit ziet als een mooie dame.
1 iemand die een mislukte versie van een jongen probeert aan te houden, dan helpt het ook niet als je ineens begint met roken en gebruik te maken van drugs om je stem te veranderen.
En de laatste die dus wel de houding aanneemt van een jongen en zijn haar heeft veranderd. En er nu uitziet als een leuke jongen. Met trekjes van de meisjes kant, maar dat is beter dan je lichaam op de manier van roken en drugs te laten veranderen.
Nou dus kort gezegd als antwoord op je vraag: Ja, ik zou een jongen die verkleed is als meisje wel herkennen, maar het zou mij niks uitmaken. Je moet doen en zijn waar je je goed in voelt!
See ya!
Spookyzx.
hey!
Maar wou begrijpen hoe moeilijk het (nu ook voor jou) voor ze is.
wat lief dat je zo geïnteresseerd bent!
zit er een reden achter? ik ben gewoon benieuwd hoor.
Dat duurt lang. En ja daar wil je natuurlijk wel op wachten.
dat duurt zeker lang. als je het aan mij vraagt te lang.
Het zijn harde tijden. Maar je kan toch ook gewoon niet praten. Dan merkt niemand het en die kun ja die is wel lastig ja
bij mij kan je het wel echt zien aan de vormen van mijn lichaam... transgenders worden nu meer dan voorheen geaccepteerd maar zeker nog niet genoeg. er is nog steeds redelijk wat discriminatie…
groetjes blue
Ja ben erg geïnteresseerd in dat transgenders iets. Ik ben in alles geïnteresseerd eigenlijk. Is jammer dat ik geen echt contact met je kan hebben voor meer informatie over dit transgender gedoe. Als ik eerlijk moet zijn wil ik het ook gewoon voor een dag zijn en misschien voor altijd. Dan is het wel handig om iemand te hebben met tips en ervaring. Trouwens als je wil wat ik ben (jongen-meisje) ik ben non-binair. Ik denk dat je nu alle interesse wel snap
Heyo,
Als een transgender naast me zit in de trein, dan denk ik dat er een erg grote kans is dat ik diegene wel herken als transgender. Niet dat het een probleem is. En ik zou het ook heus niet tegen diegene zeggen.
Behalve make up, je attributen, en pruik, vind ik ook dat je houding erg belangrijk is. Ik ken zelf persoonlijk 3 trans mensen. Waarvan 1 zich volledig heeft veranderd en er nu uit ziet als een mooie dame.
1 iemand die een mislukte versie van een jongen probeert aan te houden, dan helpt het ook niet als je ineens begint met roken en gebruik te maken van drugs om je stem te veranderen.
En de laatste die dus wel de houding aanneemt van een jongen en zijn haar heeft veranderd. En er nu uitziet als een leuke jongen. Met trekjes van de meisjes kant, maar dat is beter dan je lichaam op de manier van roken en drugs te laten veranderen.
Nou dus kort gezegd als antwoord op je vraag: Ja, ik zou een jongen die verkleed is als meisje wel herkennen, maar het zou mij niks uitmaken. Je moet doen en zijn waar je je goed in voelt!
See ya!
Spookyzx.
Top bedankt voor je mening-antwoord