Vraag

kun je seks hebben met een besneden penis

  • 6 June 2021
  • 3 reacties
  • 469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi ik heb een vraagje ik wil misschien  binnenkort een besneden penis nemen omdat het voorhuidje in de weg zit maar is dit wel verstandig is de seks nog wel het zelfde kan ik nog masturberen

voelt de seks voor mijn vriendin hetzelfde of nog steeds goed?

 

laat mij het weten alstublieft

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Kort antwoord.  Ja je kan seksen of masturberen.  Het zal wel anders voelen. Je voorhuid is er namelijk niet voor nits.  Ik raad je aan om de gevogens op tezoeken, en er goed over na tedenken. 

Het kan zijn dat je eikel minder gevoelig wordt en dat je iets meer stimulatie nodig hebt om klaar te komen.
Masturberen enzo kan dan nog wel, maar omdat je geen voorhuid meer hebt kan het fijner zijn om glijmiddel te gebruiker.

Ik kan mij niet voorstellen dat er veel voor je vriendin zal veranderen in ieder geval.

 

Zelf zou ik je aanraden om eerst te kijken of je je probleem met je voorhuid kunt oplossen.
Mocht deze te strak zitten, dan kun je deze zelf proberen op te rekken, maar je kunt ook hulp krijgen van een huisarts daarbij.
Gezien een besnijdenis redelijk permanent is zou ik dus eerst je andere opties uit proberen.

Badge

Ja t kan gwn

Reageer