Skip to main content

Hoi ik als meisje vroeg me af of je kunt oefenen met pijpen, weet iemand tips?

 

Je kunt natuurlijk een dildo gebruiken.


Ik denk dat een jongen alles wel lekker vind als je zijn piemel in zijn mond steekt eender op welke manier je het doet is bij een meisje toch ook zo als je gebeft wordt is elke aanraking even lekker of het nu met de tong is of met de lippen. Je kan misschien oefenen met een bifiworst ?


 Hoi @GLK04,

 

je kunt wel soort van oefenen met iets in je mond om te wennen aan de grootte van een jongenspiemel….bijvoorbeeld een niet al te grote banaan (kinderbanaantje ofzo)  en dan doen alsof je 'likt en zuigt’ en je kunt proberen hoe ver je die erin krijgt, dat het nog lekker voelt en je niet gaat 'kokken’.

Pas op dat je je niet verslikt.

 

Ik heb het zelf ook wel eens gedaan met een 'grilworst’ (die kun je bij de supermarkt kopen)...die was vrij dik, maar het grappige (vond ik dan en als ik het opschrijf denken jullie vast...wtf...die gast spoort niet hahaha) is dat ik het wel geil vond en ik had dus een stukje van die worst afgesneden (12 cm ofzo).

Die was ik sws van plan op te eten op brood, want ik ben tegen voedselverspilling… en je kunt natuurlijk iets wat je al in je mond hebt gehad niet weer terug in de koelkast of op de fruitschaal leggen, want dat is niet fris.

Ik had aan het uiteinde die worst een beetje worst 'weggeknabbeld’ zodat die de vorm van een eikel had gekregen (mij niet uitlachen hè)….die voelde dan wel iets ruwer dan de 'real stuff', maar ja , je probeert gewoon wat….

Op het eind heb ik die 'worstpiemel’ in plakjes gesneden (auch) en op mijn boterham gedaan en lekker opgegeten 😂

 

Voor de rest zou ik het niet weten hoe je je kunt voorbereiden...nou ja, je kunt er alvast over nadenken of e het fijn zou vinden of die jongen in jouw mond klaarkomt of op welke andere plekken je het wel okè vindt dat hij zijn sperma spuit.

Je hoeft niet zomaar alles te ’slikken’ wat hij leuk vindt….

 

Succes met oefenen.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Meschien een ijsje 


Reageer