Dan hoef jij je niet druk te maken.
Okee! Dus ik krijg geen problemen met seks met deze kromme penis? want hij is niet heel erg krom maar ook niet heel recht. Ik heb ook geen pijn verder ofzo en alles werkt gewoon goed.
Hee man. Hoe gaat het. Ik ben NU 13 en heb het zelfde probleem. Is het bij jou nog steeds van toepassing?
Ik vind een rechte eigenlijk veel mooier, mijne is helaas krom naar links.
Hoi
mijne heeft ook een klein bochtje naar links en ik vind het wel cool
Ik kan mijn vrienden herkennen aan hun piemel en dat vind ik wel grappig, dus als iemand iets van zichzelf heeft is dat ergens wel leuk.
Eikels zijn ook niet altijd precies hetzelfde en zo heb je wel meer kleine verschilletjes bij jongenspiemels.
Ik heb al bijna spijt dat k het gezegd hebt, want ik hoor jullie al denken ‘hoe vier jij je verjaardag dan en hebben je vrienden nooit een broek aan en meer van dat soort dingen. Het valt allemaal echt wel mee bij mij thuis hoor…
Doei,
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Je kunt je vrienden herkennen aan hun piemel haha. Nou ja zo heb ik het nog niet bekeken. Misschien kan ik het ook zie ze regelmatig bloot dus..
Hey hier is helemaal niks mis mee.
Hey kerel
Ik persoonlijk heb ook een kromme penis. Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat als je seks met mannen hebt, je dop dan wel de prostaat kan toucheren. Daarom zou ik zeggen een kromme voelt veel fijner dan een rechte banaan. Het gaat vooral om techniek en aanduwgewicht, je kan oefenen in een komkommer. Het komt allemaal goed kerel.
groetjes
Als je je zorgen maakt kan je altijd naar de huisarts gaan.
Groetjes
Anoniem789
Niks mis mee
Eerlijk gezegd is dat beter
Heb verschillende gehad van kaarsrecht tot beetje krom tot heel krom
Een kromme kan net iets beter alles raken als je er boven op zit
Maak je geen zorgen
Ik heb het ook als 15 jarige is helemaal niet erg bijna alle jongens heb het
Ik heb het ook als 15 jarige is helemaal niet erg bijna alle jongens heb het
O, gelukkig maar.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.