Beantwoord

Kromme penis

  • 9 April 2019
  • 8 reacties
  • 1232 Bekeken

hallo iedereen, ik ben 13 jaar en maak me zorgen over mijn penis. mijn penis kromt naar beneden, beetje als een banaan. ik weet niet precies hoeveel graden de kromming is maar hij zit wel zowiezo tussen de 5-15 graden. is dat heel erg?!
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 April 2019, 21:10

Bekijk origineel

8 reacties

Natuurlijk is dat niet erg, bijna iedere penis heeft een kromming naar links of rechts, in jouw geval naar beneden. Maakt toch niet uit? Her gaat er tenslotte om wat je met je penis je doet.
Dus alleen zorgen maken als het problemen veroorzaakt?
Reputatie 2
Badge +2
Mijn ma zegt een man met een ietwat kromme penis naar boven of beneden raakt de GSPOT makkelijk dan een rechte
Okee! Dus ik krijg geen problemen met seks met deze kromme penis? want hij is niet heel erg krom maar ook niet heel recht. Ik heb ook geen pijn verder ofzo en alles werkt gewoon goed.
Okee! Dus ik krijg geen problemen met seks met deze kromme penis? want hij is niet heel erg krom maar ook niet heel recht. Ik heb ook geen pijn verder ofzo en alles werkt gewoon goed.
Dan hoef jij je niet druk te maken.
Hey ikwilietsweten010!, Wat jij hebt is heel normaal en het komt dus vaker voor bij jongens! het is heel normaal om een gebogen/kromme penis te hebben. Zolang hij het maar doet is het goed toch?

Okee! Dus ik krijg geen problemen met seks met deze kromme penis? want hij is niet heel erg krom maar ook niet heel recht. Ik heb ook geen pijn verder ofzo en alles werkt gewoon goed.

Hee man. Hoe gaat het. Ik ben NU 13 en heb het zelfde probleem. Is het bij jou nog steeds van toepassing?

Reputatie 7
Badge +17

@IkBenWijs0136een kromme penis is geen probleem. Het maakt voor seks en zo helemaal niks uit. Je kan er ook niks aan doen verder. Hij zal altijd krom blijven.

Reageer