Vraag

Krijg je dikkere tieten van de pil?

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen

Ik heb een vraag, 

Ik ben 17 jaar en ik moet van me moeder aan de pil. Heel logisch natuurlijk want ik heb een vast vriendje nu.  Maar hier komt mijn vraag krijg je dikkere tieten van de (Prik)pil? Want ik zou het niet erg vinden om wat grotere tieten te krijgen 😏 ik ben 17 en heb nu een A cup of een kleine B. Dus dikkere tieten zijn gewenst.  En zo nee hoe krijg je dikkere tieten als je dat niet krijgt van de pil

Groetjes 🌹😅

-De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 20-


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Ten eerste wil ik zeggen dat je ouders je niet kunnen dwingen als je ouder dan 16 bent. Je bent dan namelijk zelf verantwoordelijk voor medische keuzes, dus ook voor de pil. Als je het zelf ook wil is dit natuurlijk oké! Wou het even gezegd hebben.

 

Dan nu mijn antwoord. Je kan grotere borsten krijgen van de pil. In de pil of prikpil zitten hormonen. Deze hormonen kunnen allerlei dingen doen met je lichaam. Je kan minder ongesteld worden, je kan meer eetbuien krijgen, je kan iets zwaarder worden, je kan meer puistjes krijgen en je kan grotere borsten krijgen. Dit zijn allemaal mogelijkheden die kunnen gebeuren als je aan de pil gaat.

 

Misschien krijg je dus grotere borsten, maar dit hoeft dus helemaal niet! Het hangt van de persoon af hoe diegene reageert op de pil. Daarnaast zijn er verschillende soorten pillen, dus het zou kunnen dat als je overstapt (misschien voor andere redenen) op een ander pil, dat je daar wel grotere borsten van krijgt.

 

Het zou kunnen, maar wees niet teleurgesteld als het niet gebeurt. Met kleine borsten ben je ook leuk! Het is niet je hele personality gelukkig!

 

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!

 

xxx

Reageer