Vraag

Korte vragenlijst over neuken


Badge

1. Ben je een jongen of een meisje?

2. Hoe oud ben je?

3. Heb je al eens geneukt?

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt?

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc


19 reacties

1. Ben je een jongen of een meisje? Goeie vraag, heb geen antwoord voor je

2. Hoe oud ben je? 12

3. Heb je al eens geneukt? Nope

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt?

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

Kan een beetje weinig antwoorden geven😕

1. Ben je een jongen of een meisje? meisje

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? 16, ∞

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

Reputatie 3
Badge +1

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je? 15

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? 13,  mijn vriendin was ook 13. Nu heel veel keer al geneukt, ik denk meer dan 100 keer al.

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

we hadden al verkering vanaf 11. We slapen veel met elkaar en hadden ervoor gezoend, afgetrokken, gevingerd, gepijpt en gebeft. Dit was heel gewoon te doen. 

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

eerst zoenen, toen voelen, pijpen, beffen en erna neuken.

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? meisje

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je al eens geneukt? nee

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt?

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

Reputatie 2
Badge +2

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? ik was toen 15, en inmiddels al best vaak geneukt

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. bij elkaar op bed liggen, elkaar zoenen en strelen en zo steeds iets verder gegaan

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc vingeren/aftrekken en toen neuken

Reputatie 7
Badge +7

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je? 15

3. Heb je al eens geneukt? Ja 

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? Ik was 14 en zij was 15, we hebben 8x geneukt 

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Ze vroeg het aan mij

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc ze pijpte mijen trok mij af en er kwam heel veel sperma in haar mond en gezicht. Ik nam haar anaal en befte haar. Doggy doe ik vaak bij haar

 

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje 

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je al eens geneukt? Nee

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt?/

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo./

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc/

Reputatie 5
Badge +3

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? ik was toen 15 en zij was 16, inmiddels heb ik al vrij vaak geneukt, ik heb de smaak te pakken ;-)

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo? we hadden al eerder gezoend, op een avond gingen we film kijken en we lagen op de bank, toen heb ik na lang twijfelen mijn handen op haar borsten gelegd en later onder haar shirt en zo is het verder gegaan. uiteindelijk naar haar kamer gegaan want ik zou toch al blijven slapen en toen hebben we voor het eerst seks gehad

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc? de eerste keer hebben we alleen maar gevingerd, afgetrokken en seks gehad. later hebben we ook gebeft/gepijpt. en met een andere vriendin heb ik zelfs al een keer anaal gedaan om te kijken hoe het was

Reputatie 2
Badge +1

1. Ben je een jongen of een meisje? Meisje

2. Hoe oud ben je? 14

3. Heb je al eens geneukt? Ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? Toen was ik 13 en hij 15 En hoevaak heb je geneukt? 2 keer

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Het liep zo als logeren en ja

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc pijpen

 

Reputatie 4
Badge +1

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? Jazeker 

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt?

eerste keer was ik 12, meisje was 9 🙈

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo.

zij vroeg: wil je naakt zijn?. En van het een kwam het ander

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

alles eigenlijk 

 

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Hoe oud ben je? 15

3. Heb je al eens geneukt? Ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? Eerste keer was ik 14 en zei 12 en we hebben wel al paar keer geneukt

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Wel ja we waren geil 

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc pijpen beffen en dan neuken

 

Reputatie 3
Badge +2

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? Ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? 6, 2 keer

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Was redelijk random we zaten bij school op wc en gebeurde gwoon

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc niks

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je?- 14

3. Heb je al eens geneukt? nee

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? /

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. /

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc /

 

Badge

 

1. Ben je een jongen of een meisje? meisje

 

2. Hoe oud ben je? 16

 

3. Heb je al eens geneukt? ja

 

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? ik was 15 mijn vriend 17. Geen idee aardig vaak, ben gestopt met tellen

 

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. ik zou bij m slapen (wat al een langere tijd gebeurde) en toen op een moment ging ik dichtbij m liggen en zij hij dat ie een stijve kreeg, ik kreeg kriebels en het begon gewoon

 

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc

tijdens de eerste pijpte ik hem, vingerde hij me, neukten we en beffen.

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jongen

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? 9, 8, op het moment 12x

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Logeren met buurmeisje

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc. Ze pijpte mij en ook anaal

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje?jongen

2. Hoe oud ben je 12

3. Heb je al eens geneukt? Nee 

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? Nog nooit

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Nee ik heb niet geneukt 

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc  nee en heb ik nog nooit gedaan

 

 

Reputatie 7
Badge +17

1. Ben je een jongen of een meisje? jongen

2. Hoe oud ben je? 16

3. Heb je al eens geneukt? ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? allebei 16, hoe vaak weet ik niet precies.

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. We wisten al wel dat we het wilden gaan doen maar we hadden geen dag afgesproken of zo. Toen ze een keer bleef slapen is het uiteindelijk gebeurd.

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc  De eerste keer was alleen neuken. Later hebben we ook afgetrokken/gevingerd en gepijpt/gebeft.

Reputatie 1
Badge

1. Ben je een jongen of een meisje?  Jongen

2. Hoe oud ben je? 13

3. Heb je al eens geneukt? helaas niet nee

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? nou niet dus 

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. nee

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc nope 

Sorry mn antwoord is waardeloos i know

Badge

1. Ben je een jongen of een meisje? Jonge 

2. Hoe oud ben je? 14

3. Heb je al eens geneukt? Ja

4. Zo ja, hoe oud was jij toen en hoe oud was je vriend/vriendin toen? En hoevaak heb je geneukt? Ik was 13 en de andere 12 3x geneukt

5. Hoe kwamen jullie op het idee om te gaan neuken, vroeg 1 van jullie het bijvoorbeeld, of gingen jullie bij elkaar logeren en liep het gewoon zo. Ja 

6. Wat deden jullie toen, bijvoorbeeld pijpen, beffen, misschien wel anaal, etc van alles

Reageer