Vraag

korte penis naar beneden gebogen

  • 6 July 2023
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Badge

Ik ben 16 jaar en mijn penis is in stijve vorm naar beneden gebogen als een soort banaan, ik weet niet of dit goed of slecht is. Het doet geen zeer bij het aftrekken, maar ik vind het er niet heel mooi uitzien. Het ziet eruit of er een soort knik in zit. Ik had liever een rechte gehad, ook is hij niet heel lang maar 14 centimeter in stijve vorm. Mijn vrienden hebben allemaal meer richting de 20 centimeter, dus ik ben bang dat hij te klein is.

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 6

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

14cm is ongeveer het gemiddelde hoor, dus wees niet bang. Een penis omlaag is ook heel normaal en kan in sommige posities juist lekkerder zijn voor de vrouw. Een penis van 20cm is wel heel lang dus laat je niet gek maken door je vrienden als zij allemaal mega lullen hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem1326476,

 

met de grootte is volgens mij sws niks mis, ik heb best al wat piemels gezien en de meeste zijn zoiets…

Natuurlijk is er wel eens een (soms zelfs jongere)  jongen die een grotere heeft, maar dat blijf je toch houden. Er zijn er ook genoeg met een (iets)  kleinere en ik heb me er nooit druk over gemaakt hoe die van mij eruit ziet en er ook nooit commentaar op gekregen.

 

Mijne staat in een flauw bochtje links naar boven en ik heb een super lang vel (ook stijf nog), dus ja, soms is er wel een jongen (ja, ik ben gay)  die er iets over vraagt, maar nooit vervelende dingen. Mijne is stijf iets van 15 cm en slap 12,5 cm waardoor die nogal slingert als ik bloot rondloop, bijvoorbeeld op het naaktstrand en ja, dan kijken anderen jongens en meisjes daar wel eens extra naar, soort van.

 

Ik vind het ergens ook wel cool dat ik sommige jongens al aan hun piemel herken...ja, nou niet denken dat ik het met iedereen doe….maar ik bedoel het heeft wel iets dat jongens zo hun eigen piemel hebben...ik vind het ook wel geil.

Mooi om te horen dat ie goed werkt en geen pijn doet enzo.

Uiteindelijk kun je er toch niks aan veranderen, maar ik snap wel dat je het ff vraagt om wat meer te weten te komen, dat is normaal.

 

Btw, 'zeggen’ jouw vrienden dat ze allemaal iets richting de 20 cm hebben of heb je dat ook gezien…..….15 cm is ook meer richting de 20 cm als 14 cm...

Ik bdl sommige jongen meten wel vanaf het topje van hun eikel maar weten niet precies waar ze op moeten houden met meten en dan meten ze hun ballen en zak voor het gemak ook nog even mee...als ik dat doe kom ik wel boven de 20 cm uit, maar dat is niet ‘eerlijk', ik meet mijn velletje drm al niet eens mee.

Volgens mij is het soort van officieel dat je meet vanaf je schaamstreek, dus een stukje onder je navel vlak boven je piemel (er zit daar ergens een botje als je goed voelt) en dan omhoog tot het einde van je eikel….

Als jij mijn vriendje zou zijn dan zou ik blij zijn met jou en jouw piemel. Jij zelf lijkt me aardig en met je piemel is ook niks mis wat mij betreft, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig, maar ik snap dat dat hier niet mag en kan en dat het misschien raar klinkt dat ik zoiets zeg en jij, omdat je eigenlijk niemand echt kent hier op het forum,  mij sws wsch niks vindt en omdat je misschien wel gewoon op meisjes valt en dat is allemaal hartstikke prima.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +7

Dat is normaal, meer mensen hebben dat.

Daarnaast is 14cm gewoon gemiddeld. :)

Reageer