Vraag

Kontvingeren lukt niet

  • 6 December 2022
  • 6 reacties
  • 833 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik probeerde laatst te kontvingeren alleen ik kwam niet langs mijn anus / kringspier. Heeft iemand tips. Ik ben er laatst wel 1x lang gekomen maar toen kon ik mijn prostaat niet vinden. Heeft ook iemand daar tips voor?

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heb het zelf nog nooit gedaan maar ik denk dat je glijmiddel moet gebruiken of je vinger nat maken met spuug of zo.

Veel glijmiddel gebruiken en zorgen dat je nagels kort zijn. En eerst zachtjes je kontgaatje strelen, beetje druk uitoefenen en rondjes draaien met je vinger. Daarvan raak je vaak ook al opgewonden en is het makkelijker om naar binnen te gaan.

Ontspan je helemaal en probeer dan na een tijdje heel rustig met je vinger verder te gaan. Het makkelijkst (wat ik doe) is op de rug liggen en dan je hand onder je pik plaatsen en met je middel of wijsvinger naar binnen gaan. Als je langzaam gaat ontspant de kringspier vanzelf en gaat het makkelijker. Ben je binnen dan moet je voelen aan de kant van je buik richting de navel. Daar voel je na een paar cm een soort balletje of knobbeltje wat op een walnoot lijkt en dat is je prostaat. Met je vinger een kom hier beweging maken alsof je iemand wenkt werkt het beste. 

Heb je je prostaat gevonden dan is het waarschijnlijk een fijn gevoel om erop te drukken of erover te wrijven. Eerst voelt het alsof je moet plassen maar dit gevoel moet je negeeren. Je moet juist doorzetten en dan word de opwinding steeds groter. Sommige jongens en mannen kunnen al klaar komen van alleen al een prostaat massage maar je kunt er ook bij rukken. Je kunt ook je sperma melken zonder dat je klaar komt want ook heerlijk opwindend is. Ook krijgen veel jongens lange en meervoudige orgasmes die je door je hele lichaam voelt en die veel heftiger zijn dan normale.

Succes en laat je weten of het gelukt is? 

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat het gelukt is maar ik weet het niet zeker. Kan je wat specifieker zijn over waar het prostaat ziet want ik voelde wel iets net na de bocht van mn anus naar mijn darm dus richting mn buik. Het voelde best zacht en glibberig aan. Is dit mijn prostaat?

Als je een paar centimeter naaf binnen bent met je vinger aan de kant van je buik richting je navel voelen. Daar net een beetje een soort hoekje om zit een zachte klier die je kunt voelen als een balletje in de vorm van een walnoot. Ik denk dat je ongeveer op de goede plek zit als je daar iets zachts voelde. Drukte je er op of wreef je meer? Begin zachtjes maar het kan ook best wel een beetje stevig maar het mag nooit echt pijn gaan doen want dat is een teken dat je te ruw bent.  Als je geil bent gaat het meestal makkelijker en zeker als je een paar dagen niet bent klaargekomen. Als je dit plekje gevonden hebt en dit een tijdje blijft masseeren of je drukt er ritmisch op met je vinger krijg je als het goed is een beetje een tintelend of brandend gevoel wat aanzwelt en ook kan het voelen alsof je flink moet plassen. De eerste minuten kan dit voor sommigen een beetje ongemakkelijk voelen maar het is belangrijk dat je dan zeker niet stopt, want dit gevoel verandert in grote seksuele opwinding als je lang genoeg je prostaat blijft masseren. Er kan ook voorvocht en prostaatvocht uit je piemel lopen. Voorvocht is helder en slijmerig. Prostaatvocht is wolkig wit maar dunner dan sperma. Als dit gebeurt is dan zit je zeker op de goede plek en moet je gewoon verder gaan met dit plekje vingeren. Na een poosje zal het steeds beter gaan voelen maar veel geduld is belangrijk. Sommige jongens hebben al na een paar minuten hun prostaat ontdekt en kunnen ervan klaarkomen, anderen hebben 20 min of langer nodig. Kwestie van oefenen.

Mocht het nog lastig zijn kun je ook eerst van buitenaf je prostaat masseeren. Dat doe je door je perineum stevig te masseeren met een of twee vingers. Dit is het zachte stukje tussen je ballen en kontgaatje. Draai daar rondjes of druk een beetje stevig naar binnen toe en je prostaat zal dan indirect ook geraakt worden en gestimuleerd worden. Bij mij voelt dit erg goed en ik krijg dat plasgevoel wat overgaat in echte opwinding binnen enkele minuten. Ik kan er zelfs handsfree (zonder aanraken van mn penis) van klaar komen waarbij mijn cum soms bijna een halve meter ver spuit. 

 

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/wat-is-prostaat-vingeren-73516

Hier staat ook nog wat uitgebreider tips van mij bij de reactie. 😉 Succes en laat weten hoe het bij jou gaat en hoe het voelt. Ik kan je dan nog wel wat tips geven en het is ook voor andere mensen die het willen proberen zeker handig. 👍

 

Badge

Ik probeerde laatst te kontvingeren alleen ik kwam niet langs mijn anus / kringspier. Heeft iemand tips. Ik ben er laatst wel 1x lang gekomen maar toen kon ik mijn prostaat niet vinden. Heeft ook iemand daar tips voor?

 

Eerst maseren rondom en dan met genoeg glijmiddel (kan olijfolie zijn) door

@Piet Snot Is het gelukt en zo ja wat voelde je als je het deed? 

Reageer