Skip to main content

jongens ik heb een vraag hoe kan je goed kontvingeren als jongen

Je zelf vingeren met je middelvinger of iets

Hoi Ik zou iets van een vinger in je anus stoppen en dan je zelf lekker geil maken. 

Met vriendelijke groet,
Samen leuke dingen doen xxx

Dit doe je best tijdens het douchen zodat je kont ontspannen is en je er dus makkelijk je vinger in kunt steken (knip wel je nagels voor dat je te werk gaat).

je zorgt dat je vinger en kont goed nat zijn en dan duw je hel er rustig in.

erna kun je je vinger direct afspoelen want je staat onder de douche.

moet ik iets gebruiken ofz dat het beter glijd en is het echt zoo lekker

Dat hoeft niet gewoon ontspannen dan gaat alles lekker vlot en de eerste keer gaat wat raar aanvoelen maar na een paar keer voelt het wel goed aan

2 vingers erin

dan

he een tip voor onder de douch je kan ook iets van sop gebruiken als glijmiddel op je kont en anus

als je iets van materiaal wilt gebruiken adviseer ik de achterkant van het stokje van je scheermes tip haal wel eerst het scheermes er af 

veel succes😉

ik doe altijd de achterkant van mijn elektrische tandenborstel in mijn kont dat trilt lekker, misschien ook is proberen

Ha ha dat is waar. Ik ben geen homo maar rond  je kontgaatje en in de anus  zitten zitten vol gevoelig zenuwen. Dat verklaart waarom veel  gay  mannen graag geneukt van achter willen worden.

Mijn pa had me dat allemaal verteld en je kunt de  prostaat  masseren is de grote van een  walnoot die ejaculatie vloeistof aaanmaakt.  Ga met één  of twee vingers in je kont gaatje en je voelt hem zitten.  Dat geeft een lekker orgasme gevoel als je erover wrijft. Ik kan zo ook klaarkomen zonder aan mijn piemel te trekken. Ook een keer 💦🙌😛

https://mag.pabo.nl/wat-is-prostaat-massage/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6oi4BhD1ARIsAL6pox1sPusYTBmKQbBNr1l2Su8L6upps52eAy0AG3EyxjeeuUjXomUSy8kaAhWVEALw_wcB

Reageer